مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ارزان قیمت گز مخلوط پسته بادام

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع تولیدات ارزان قیمت گز مخلوطفروش گز پسته بادام با قیمت ارزان لقمه آردی
گز ارزان قیمت

گز ارزان قیمت

گز ارزان قیمت را که می توان در بین تولیدات گز لقمه ای با گز آردی تهیه نمود در این بخش از خرید فروش عمده ی گز در سراسر بازار کشور بصورت تولیدات نوع گز فله ای و گز بسته بندی شده با قیمت مناسب و ارزان قیمت عرضه می نماید.

انواع تولیدات ارزان قیمت گز مخلوط

گز در انواع مدل های گز لقمه ای با گز آردی تهیه و تولید می شود، و براساس نوع درجه ی کیفی در تولیدات با قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می شود. و این تفاوت در تولید علاوه بر نوع مغز مصرفی و درصد های لحاظ شده برای گز با طعم های مختلف گز و … همگی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت فروش گز بوده است. پس براساس نوع تقاضای بازار مصرف کننده تولیدات نیز متغیر بوده و در بخشی از واحد های تولید کننده ان را در انواع مختلفی تهیه و تولید می نماید. گز های اعلا و درجه یک را تولیدات گز مخصوص، ویژه و سفارشی از مغز پسته بادام با درصد های بالا چون گز ۴۳% الی گز ۳۸ و ۳۲ درصد را شامل می شود که در مدل تولیدات گز لقمه ای با گز آردی توزیع می گردد.

گز صادراتی اصفهان

و اما می پردازیم به موضوع اصلی در ارتباط با تولیدات گز ارزان قیمت که شامل همان مدل گزهای لقمه ای با آردی اما از درصد های پایین مغزها تشکیل می شود، اعم از تولیدات گز ۱۰% مغزدار پسته و بادام که هم در نوع فله ای و هم بسته بندی کادویی قابل تهیه و خریداری می باشد. البته درصد های دیگر از گزهای مغزدار شامل گز ۱۸% با ۲۸% بوده است که می توان از نمونه های گز مغزدار با درصد متوسط دسته بندی کرد که هر بازارهای خواهان یکی از درصد های ارائه شده از گزها بوده، البته از دیگر نمونه های ارزان قیمت گز می توان به تولیدات گز بی مغز اشاره کرد که شامل گز لقمه ای سوهانی با گز لقمه ای بی مغز بوده و نمونه ی گز سوهانی لقمه ای پرفروش ترین و پرطرفدارترین نوع گز بی مغز لقمه ای بوده است. گز ارزان قیمت مخلوط که باز این محصول در نوع لقمه ای و آردی بوده در این بخش بصورت های متفاوت براساس نوع پیشنهادات بازار فروش هر منطقه ای تهیه و تولید می گردد مانند:

  1. گز مخلوط پسته بادام ۱۰%
  2. گز مخلوط پسته بادام ۵%
  3. گز مخلوط پسته بادام ۱۸%
  4. گز مخلوط پسته بادام ۲۸%
  5. گز مخلوط پسته بادام ۳۰%

گز پولکی

فروش گز پسته بادام با قیمت ارزان لقمه آردی

پس به این ترتیب در این بخش مرکزی از بازار فروش گز ایران که بصورت انلاین دسترسی و خرید عمده را برای خریداران عزیز در سراسر کشور ممکن ساخته است شما نیز می توانید برای ثبت سفارشات خرید عمده ی خود از انواع گز ارزان قیمت تا نوع گزهای درجه یک و لوکس از بسته بندی های کادویی و فله ای با قیمت مناسب عرضه می شود. البته نوع گز پسته ای از نمونه های پرفروش بوده که بعد از ان تولیدات گز مخلوط در رده ی پرفروش ترین ها قرار گرفته است.

سوهان گز مجتبی قربانی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید