مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش سوهان عسلی لقمه ای اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی سوغات اصفهان سوهان عسلیعمده فروشی سوهان عسلی لقمه ای تخت
سوهان عسلی لقمه ای

سوهان عسلی لقمه ای

سوهان عسلی یکی دیگر از سوغات تولیدی پایتخت گز ایران اصفهان بوده که در نوع تولیدات سوهان عسلی لقمه ای با سوهان عسلی تخت عرضه شده است که در نوع بسته بندی های کادویی با قیمت های متفاوت براساس درجه ی کیفی بالا و پایین در این مرکز به فروش می رسد.

معرفی سوغات اصفهان سوهان عسلی

اینکه سوغات اصفهان را معرفی بکنیم باید گفت که سوغات اصلی این منطقه به گز ان معروف است، بنابراین در انواع گوناگونی این محصول تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف می شود که البته باز باید گفت که سابقه با قدمتی چندین و چند ساله در امر تولید این محصول دارد پس بنابر استاد کاران ماهر و حرفه ای این حوزه بهترین های تولید شده از گز را در بازار امروزی و بازارهای جهانی می توان دید .و معرفی کرد که بهترین نوع و پرفروش ترین محصول از گز تولید اصفهان می توان به وجود گز لقمه ای اصفهان اشاره کرد که در کنار ان تولیدات گز آردی نیز پرطرفدار ترین بشمار می رود و البته همانطور که می دانیم گز در نوع مغزدار تهیه می شود و مدل گز لقمه ای پسته ای از نمونه های پرطرفدار بوده و همواره توسط تولید کنندگان با درصد های بالا و پایین مغز پسته ای همراه با انواع طعم اصیل و سنتی انگبین های گیاهی روانه ی بازار می شود. مانند:

  • گز لقمه ای پسته انگبینی
  • گز لقمه ای پسته شیرخشتی
  • گز لقمه ای پسته عسلی
  • گز لقمه ای پسته زعفرانی
  • گز لقمه ای پسته ترنجبینی

سوهان عسلی لقمه ای

و … . پس تمامی این انواع مدل گز لقمه ای اصفهان همراه با طعم های متنوع از درصد های مختلف بصورت فله ای و بسته بندی کادویی بوده اند. حال می توان گفت که در کنار تولیدات این انواع گز اصفهان دیگر سوغات از شیرینی جات ها نیز در این قطب تولیدی گز کشور هم عرضه می شود و نمونه ی پرطرفدار این محصول از گز لقمه ای به گز سوهانی معروف بوده که همچون برش های گز لقمه ای در نوع فله ای و بسته بندی پاکتی با کادویی ارائه گشته است و در کنار این محصول تولیدات دیگر شیرینی جات ها چون پولکی نبات اصقهان نیز به بازار عرضه نموده.

علاوه بر این محصول نوع ویژه و خاص از شیرینی جات اصفهان می توان به تولیدات سوهان عسلی این قطب تولیدی گز کشور اشاره کرد. این محصول که ترکیبی از جوانه ی گندم و عسل، خلال پسته و بادام را تشکیل می دهد به نوبه ی خود طعم خاص، ویژه ای را دارد که در نوع برش سوهان عسلی لقمه ای و سوهان عسلی تخت ورقه ای توزیع گردیده است. این محصول باز توسط برخی از واحد های تولید کننده ی گز اصفهان تولید می گردد و گاه در نوع تولیدات مخصوص و ویژه این مخصول توزیع می شود. مانند:

  1. سوهان عسلی لقمه ای معراج
  2. سوهان عسلی لقمه ای کرمانی
  3. سوهان عسلی لقمه ای آنتیک
  4. سوهان عسلی لقمه ای شاهکار
  5. سوهان عسلی لقمه ای نیکومنش

سوهان عسلی لقمه ای

عمده فروشی سوهان عسلی لقمه ای تخت

پس به این ترتیب در این عمده فروشی بازار گز ایران که عرضه ی تولیدات انواع و اقسام گوناگون گز اصفهان بلداجی را برای سراسر بازار کشور و بازارهای جهانی فراهم ساخته است می توانید در این مرکز و از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید و بهترین های تولید شده از نوع سوهان عسلی لقمه ای با سوهان عسلی تخت را همراه با قیمت های مناسب و مستقیم از بخش تولیدی تهیه و خریداری نماید.

سوهان عسلی لقمه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید