مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش سوهان آجیلی شش مغز مخصوص

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های تولیدی انواع سوهان آجیلی مخصوصمرکز فروش انواع سوهان آجیلی، گزی، حبه ای
سوهان آجیلی مخصوص

سوهان آجیلی مخصوص

نوع سوهان پخش بازار فروش را می توان متنوع دید که از اقسام گوناگون تولیدات سوهان قم با سوهان اصفهان در نوع سوهان گز لقمه ای تا مدل های متنوع از سوهان قم بوده که در این بخش نوع مخصوص از تولیدات سوهان آجیلی شش مغز، چهار مغز با قیمت مناسب عمده به فروش می رسد.

مدل های تولیدی انواع سوهان آجیلی مخصوص

سوهان آجیلی مخصوص

همانطور که گفته نوع تولیدات سوهان دنیای متنوع از انواع و اقسام گوناگون این محصول را تشکیل می دهد که نوع تولیدات این شیرینی محصوص در چند نقطه ی خاص از کشور تهیه می گردد که جزء سوغات ان منطقه نیز به شمار می رود. به عنوان مثال می پردازیم به معرفی نوع تولیدات سوهان قم که یکی از سوغاتی های مخصوص و شیرینی های سنتی و اصیل این منطقه بوده است و در متنوع ترین نوع سوهان ها از گذشته تا به امروز تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف شده است. مانند

  1. سوهان باقلوایی/ سکه
  2. سوهان حبه ای/ حبه ای گزی
  3. سوهان باقلوایی گزی
  4. سوهان میکس لقمه، باقلوا، سکه
  5. سوهان تخت گل
  6. سوهان لقمه ای
  7. دسر سوهان

از جمله نمونه های تولیدی سوهان قم بشمار می رود که گروه های تولید کننده ی سوهان قم به چند گروه تولیدی تقسیم بندی می شوند، گروه تولید کنندگان سوهان نباتی و گروه تولید کنندگان سوهان کره ای مخصوص که البته برخی دیگر از واحد های تولیدی هر دو مدل را تهیه و تولید می نمایند کره ای نباتی. که برندهای مطرح و معروفی را می توان از تولید کنندگان سوهان قم نام برد که در کشور مشهور بوده اند. و اما نوع دیگر سوهان کشور تولیدات سوهان گزی قطب تولیدی گز کشور اصفهان بوده که بصورت بی مغز در نوع لقمه ای تهیه می گردد.

سوهان آجیلی مخصوص

اما یکی دیگر از مدل های تولیدی سوهان در کشور که از سوهان لوکس، مخصوص و ویزه بشمار می رود، سوهان آجیلی بوده که در ترکیب انواع مغزیجات تهیه و تولید می گردد و این مدل سوهان آجیلی در نوع بسته بندی با تنوعی از مدل های گوناگون ظروف بسته بندی کریستالی در نوع سوهان آجیلی مخصوص چهار مغز، شش مغز، هشت طعم و … با وزن های مختلف بسته بندی و به بازار مصرف ارائه شده اند که از نظر نرخ قیمت فروش با سایر مدل های دیگر از سوهان های تولیدی دارای نرخ قیمت بالاتری نیز بوده است.

مرکز فروش انواع سوهان آجیلی، گزی، حبه ای

این مرکز فروش از شیرینی جات های اصیل ایرانی چون گز اصفهان بلداجی تولیداتی از قبیل انواع سوهان گزی با سوهان قم عرضه می گردد که در کنار ان تولیدات نوع سوهان آجیلی شش مغز و … نیز به فروش می رسد که باز جهت سفارشات خرید عمده ی خود برای پخش و یا فروش می توانید با ما در ارتباط باشید و سفارشات خرید خود را به ثبت رسانید.

سوهان آجیلی مخصوص

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید