مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید گز آردی فله ای پسته بادام

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات گز فله ای آردی چگونه ست؟تفاوت تولیدات گز آردی با گز لقمه ای فله چیست؟مرکز تولید و فروش انواع گز فله ای پسته+بادام+ مخلوط

تولید گز در نوع تولیدات گز آردی و گز لقمه ای به بازار ارائه شده است که در این مرکز تولید می توانید سفارشات تولید فله ای از انواع گز آردی را با مغز پسته بادام از درصد های متفاوت را درخواست دهید که براساس نوع درصد و نوع مغز با قیمت متفاوت اما مناسب به فروش می رسد.

تولیدات گز فله ای آردی چگونه ست؟

تولیدات گز در نوع برش های گز لقمه ای با گز آردی و گز های سکه ای بوده است که هر سه مدل های برشی در تولیدات انبوه بصورت های تولیدات گز فله ای و گز های کادویی به بازار ارائه شده اند و گز آردی فله ای نمونه ی یکی از این تولیدات گز کیلویی بشمار می رود. موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات گز فله ای آردی بوده است و اینکه از چه مدل هایی تشکیل شده است باید گفت که نوع برش های گز آردی به این صورت بوده که معروف به گز اردی گلریز با گز آردی گلدرشت هستند و به ندرت می توان گفت که در نوع بی مغز تهیه می شود به این دلیل که منجر به سفت شدن گز می گردد.

و اما در نوع تولیدات گز آردی فله ای مغزدار می توان به چند نوع از تولیدات تقسیم بندی کرد که گز آردی پسته ای، بادام و گز آردی مخلوط پسته بادام که هر کدام از انها با درصد های متفاوت تشکیل شده اند البته همراه با یکی از طعم دهنده های سنتی از انگبین های گیاهی حال نوع شیریخشتی، ترنجبنیی، بیدمشکی، زعفرانی و … . تولیدات نوع فله ای این گز های آردی در باکس های مخصوص به وزن های متفاوت به صورت وکیوم شده فاقد هر گونه هوا داخل بسته بندی می باشد منجر به سفت شدن محصول نگردد.

تفاوت تولیدات گز آردی با گز لقمه ای فله چیست؟

تولیدات نوع گز فله ای کیلویی تنها مختص به تولیدات گز لقمه ای نمی باشد و نوع گز فله ای برای تولیدات آردی هم لحاظ می شود و همانطور که در بخش قبل اعلام شد همراه با یکی از طعم دهنده ها، درصد های متفات مغز های معرفی شده در نوع برش های گلریز و گلدرشت بوده اند و اینکه تفاوت بین تولیدات این دو مدل گز فله ای چیست در درجه ی اول مربوط به نوع برش های گز بوده است همراه با ان نوع بسته بندی از دیگر عوامل متفاوت بودن در این دو محصول می شود. نوع گز لقمه ای فله ای بصورت تک نفره سلفون پیچ شده است.

و گز فله ای آردی هم در پک های نیم کیلویی و دیس های سه کیلویی وکیوم می شوند، که با غوطه ور شدن در آرد مخصوص قرار می گیرند تا منجر به حفظ نرمی و تازگی گز شوند که در بخش های مختلف از بازار فروش من جمله قنادی ها و خشکبار فروشی ها با درصد های بالای درخواست خرید خواهان تولیدات نوع گز اردی فله ای با برش های متفاوت معرفی شده هستند.

مرکز تولید و فروش انواع گز فله ای پسته+بادام+ مخلوط

این بخش یکی از مرکز های تولید کننده ی گز در اصفهان بوده است که عرضه کننده ی عمده انواع گز لقمه ای و آردی در نوع تولیدات گز فله ای کیلویی با درصد های متفاوت از طعم های معرفی شده می باشد که تمامی بخش های مختلف از بازار کشور می توانند برای سفارش و خرید هر یک از انواع نام برده از طریق راههای ارتباطی سفارشات را به ثبت رسانند اعم از تولیدات گز مغزدار تا گز بی مغز.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید