مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اعطای نمایندگی فروش سوهان گزی در عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات نوع سوهان گزی در پایتخت گز ایرانعمده تقاضای بازار خرید عراق ار گز ایرانیمرکز تولید سوهان گزی کیلویی+پاکتی صادراتی

سوهان گزی صادراتی

بازار گز ایرانی در کشور های مختلف متفاوت بوده است و در این بخش از مرکز فروش اعطای نمایندگی فروش تولیدات انواع سوهان گزی لقمه ای اعم از فله ای و بسته بندی پاکتی با قیمت مناسب برای بازار کشور عراق و دیگر کشور های جهانی ارائه می گردد.

تولیدات نوع سوهان گزی در پایتخت گز ایران

فروش گز در بازار عراق را می توان یکی از مرکز های عرضه کننده ی این شیرینی ایرانی در این بخش از کشور بشمار می رود و در صورت های مختلف از تولیدات نیز ارائه می گردد و این امر بنابر وجود بازار های پخش و فروش متعددی بوده است که دارا می باشد پس در مدل های مختلف از تولیدات این محصول توسط شرکت های متعدد در عراق درصدد تهیه و خرید این محصول بوده اند که البته هر ساله و در فصل های مختلف از سال این محصول تهیه تولید و روانه ی تمامی بازار های مختلف این کشور می گردد.

سوهان گز مجتبی قربانی

و ایران بنابر دارا بودن واحد های تولیدی بسیار و متعدد در قطب های تولیدی گز کشور چون اصفهان بلداجی با برند های مختلف تولید کننده این محصول را به بازار عرضه می نماید بنابراین با برند های مختلف نیز در این کشور توزیع و به فروش می رسد. تولیدات از نوع گز ایرانی شامل همان مدل های برشی معروف چون گز لقمه ای آردی  بوده است که حالا براساس نوع تولیدات به دسته های متنوعی نیز تقسیم بندی می شوند.

در بین گروه های تولیدی از گز ها می دانیم که مدل گز لقمه ای پرفروش ترین ها محسوب می گردد و در مدل های متنوعی هم تهیه و تولید می شود. یکی از این گروه های تولیدی گز لقمه ای که به نوعی می توان گفت با استقبال بازار فروش فوق العاده بالایی برخودار گشته است مربوط به گز لقمه ای سوهانی بوده که از گروه تولیدات گز های بی مغز بشمار می رود. محصول تولیدی از این گز لقمه ای سوهانی همانطور که نام برده شده بدون مغز با یک لایه و روکش سوهان همراه بوده که با برش های لقمه ای و بسته بندی های تک نفره روانه ی بازار مصرف شده است. و انچه در این محصول می توان متنوع دید و نام برد مربوط به نوع بسته بندی که شامل تولیدات گز سوهانی فله ای و با بسته بندی های پاکتی در ابعاد و سایز های مختلف همراه هستند.

عمده تقاضای بازار خرید عراق ار گز ایرانی

همانطور که گفته شد تولیدات از نوع گز ایرانی در هر یک از این دو قطب تولیدی گز بسیار متنوع بوده و بنابر وجود بازار های فروش متعدد در کشور عراق هم منجر به این امر شده است که کلیه ی تولیدات از انواع گز ایرانی در بازار عراق درخواست و خریداری شود. و گز سوهانی من جمله یکی از محصولات پرطرفدار این بازار کشور عراق بوده است پس براساس معرفی انجام شده از انواع تولیدات اعلام شده هر یک با نرخ قیمت های خرید فروش متفاوت براساس نوع کیفیت در این بازار ارسال و پخش می گردد.

و از نوع گز های مغزدار ایرانی در این بازار کشور عراق هم می توان گفت که در هر دو حالت دارای تقاضای بازار مصرف و خرید بوده پس با درصد های متفاوت از تولیدات چون گز ۱۰% تا گز های مغزدار پسته ای ۴۲ الی ۴۳ درصد را شامل می شوند.

مرکز تولید سوهان گزی کیلویی+پاکتی صادراتی

پس به این ترتیب این بخش یکی از مجموعه های تولید کننده ی سوهان گزی لقمه ای و تولیدات انواع گز در اصفهان بوده است که جهت ارائه ی نمایندگی های فروش در سراسر کشور و بازار های جهانی می توانید با ما در ارتباط باشید که اعطای نمایندگی فروش سوهان گزی در مدل های معرفی شده در بخش های قبل قابل عرضه هستند که با قیمت های مناسب به فروش می رسد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید