مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز آردی فله ای پسته+مخلوط لاله اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

محصولات تولیدی گز لاله اصفهانویژگی های تولیدی گز فله ای آردی لالهفروش گز آردی فله ای پسته ای+مخلوط

فروش گز آردی که در انواع و اقسام تولیدات از مدل گز های فله ای با بسته بندی شده را شامل می گردد در این بخش عرضه ی تولیدات گز آردی فله ای مغز پسته و مخلوط از تولیدات گز اصفهان چون گز لاله اصفهان بصورت عمده عرضه می نماید.

محصولات تولیدی گز لاله اصفهان

در اصفهان می توان به مجموعه مرکز های تولید کننده ی بسیاری اشاره کرد که وجود هر یک تولیداتی از نوع گز های لقمه ای و آردی را ارائه می دهند با برند های مختلف تولید کننده، و همین طور در تمامی بازار های ایرانی هم فروش خوبی را دارا هستند. یکی از این برند های تولید کننده ی گز در بخش اصفهان با نام تجاری گز لاله شناخته شده است که این برند نیز به نوبه ی خود در بازار فروش توانسته است سهم بازار فروش خوبی را براساس کیفیت بالا در تولیدات خود به خود اختصاص دهد و شامل مجموعه تولیداتی از مدل های گز لقمه ای و آردی را در نوع مغزدار پسته، بادام با مخلوط را دارا بوده است.

البته تنوع کار تولیدات این برند تولیدی مربوط به درصد های متفاوت از گز ها با وزن های بالا و پایینی که در نوع جعبه های کادویی در نظر گرفته است منجر به تنوع در نوع بسته بندی های این محصول از تولیدات گز لاله گردیده است. من جمله تولیدات گز مغزدار لاله شامل انواع گز ۱۸%، ۲۸%، ۴۰% بوده است که علاوه بر نوع بسته بندی کادوی در مدل های تولیدی فله ای هم به فروش می رسد. تولیدات گز فله ای لاله تنها اختصاص به نوع تولیدات گز لقمه ای نمی باشد و این تولیدات گز کیلویی شامل حال تولیدات گز های آردی فله ای نیز بوده است.

ویژگی های تولیدی گز فله ای آردی لاله

خب همانطور که گفته شد نوع تولیدات از گز های فله ای لاله به نوع تولیدات گز آردی هم اختصاص یافته است و این ویژگی ها از تولیدات گز فله ای آردی لاله را می توان اینطور وصف کرد که در نوع مغز پسته، بادام با مخلوط تهیه می شوند در کنار ان از درصد های پایین چون گز ۱۰%، ۱۸% و ۲۸ درصد را شامل می شوند. نکته ی مهم و جالب از تولیدات گز آردی لاله در نوع فله ای این بوده که در نوع برش های گلدرشت دایره ای با مربعی بوده اند و همراه با ان در نوع سلفون های بسته بندی متالایز و شفاف قرار می گیرند که این تنوع در کار تولیدات گز آردی فله ای منجر به استقبال خوبی از بازار فروش این محصولات گردیده است.

فروش گز آردی فله ای پسته ای+مخلوط

فروش گز فله ای این بخش که متشکل از تولیدات عمده انواع گز لقمه ای فله ای در نوع برشی تا گز لقمه ای شکلاتی بوده است مدل های تولیدات گز آردی فله ای هم به همین ترتیب از نوع برش های گلریز تا گلدرشت در نوع مغزدار با درصد های متفاوت را تشکیل داده است که بنابر یکسری از ویژگی ها در تولید می توان گفت از نظر نرخ قیمت خرید فروش با مدل گز فله ای لقمه ای بالاتر بوده است. پس برای درخواست های خرید عمده ی انواع این گز فله ای آردی چون گز اردی فله ای لاله می توانید درخواست های خرید خود را در این مرکز به ثبت رسانید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید