مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع گز فله ای پسته ای+قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست انواع مدل تولیدات گز های فله ایتنوع تولیدات گز پسته ای در چیست؟فروش گز فله ای+پسته ای+قیمت مناسب

انواع گز فله ای متشکل از تولیدات گز های مغزدار با بی مغز بوده است که یکی از این انواع گز مغزدار نوع گز پسته ای می باشد و در این بخش براساس یک عرضه ی مستقیم از واحد تولیدی می توان گفت با قیمت مناسب برای هر بخشی از بازار کشور و جهان عرضه می نمایم.

لیست انواع مدل تولیدات گز های فله ای

نوعی که از شیرینی گز در بازار تولید و ارائه شده است همان برش های معروف گز لقمه ای با گز آردی بوده ولی می دانیم که هر یک از برش های معرفی شده خود به چندین و چند دسته از تولیدات تقسیم بندی شده اند و این امر منجر به تنوع کاری در تولید این محصول می گردد. با اینکه عمده بار از تولیدات گز در بسته بندی های کادویی از طرح های گوناگون تا وزن های متفاوت با طعم های مختلف از انگبینی های گیاهی را تشکیل می دهد، در نوع تولیدات گز فله ای هم به بازار ارائه شده است.

و اما ویژگی ها برای تولیدات گز فله ای من جمله تولیدات گز فله ای لقمه ای می تواند همان گز سلفون پیچ تک نفره را دارا بوده باشد که بصورت یکجا در کارتن به وزن های ۵ کیلوگرمی پر شده باشد، همراه با ان در نوع بسته بندی های پاکتی به وزن های یک کیلوگرمی که همون صورت گز فله ای اما کمی شکیل تر به بازار عرضه نموده اند. که این گز فله ای لقمه ای همان گز با درصد های متفاوت، طعم متنوع از مغز های پسته، بادام با گز مخلوط را تشکیل داده است، البته همراه با برند های تولید کننده ی متعددی که در قطب های تولیدی گز مستقر هستند. و این خصوصیت برای تولیدات گز آردی فله ای هم لحاظ می شود ولی با کمی تفاوت در نوع بسته بندی این گز آردی.

خب معرفی که از نوع گز فله ای صورت گرفت مربوط به تولیدات گز فله ای مغزدار بوده است ولی انچه از تولیدات گز فله ای بی مغز می توان نام برد همان صورت برشی گز لقمه ای اما بدون مغز که نوعی از ان هم در مدل گز لقمه ای با روکش سوهانی همراه بوده و می دانیم مدل گز لقمه ای سوهانی از نمونه های پرفروش و پرطرفدار محسوب می گردد.

تنوع تولیدات گز پسته ای در چیست؟

یکی از موارد پرفروش از مدل های گز مغزدار وجود تولیدات گز پسته ای بوده است و این تنوع در تولیدات گز پسته ای در درجه ی نخست مربوط به نوع برش بوده که شامل انواع گز پسته ای لقمه ای، انواع گز آردی پسته ای از طعم های زعفرانی، انگبین، ترنجبین، بیدمشکی و عسلی و … را شامل می شوند. در کنار ان درصد های در نظر گرفته شده برای تولیدات گز پسته ای اعم از گز پسته ای ۱۰%، ۲۸%، ۱۸%، ۲۰%، ۳۰% و درصد های بالاتر را می تواند داشته باشد.

از دیگر ویژگی ها در تولیدات نوع این گز پسته ای برگرفته شده از برند های تولید کننده ی مختلف بخش اصفهان با بلداجی که در بخشی از بازار ایرانی در پی تهیه و خرید یکی از برند های معرفی شده در بازار بوده است.

فروش گز فله ای+پسته ای+قیمت مناسب

فروش قیمت مناسب گز پسته ای این مجموعه همراه با معرفی درصد های مختلف از تولیدات این گز پسته ای و همین طور در نوع گز فله ای و کادویی و دیگر عواملی که تاثیر گذار بر قیمت فروش می باشد، پس با قیمت مناسب در نوع سفارشات خرید عمده می توانید هر انچه از تولیدات این انواع گز فله ای پسته ای و دیگر تولیدات نوع گز مغزدار با بی مغز را در این مرکز فروش اینترنتی به سادگی و در کمترین زمان خریداری نماید.

 

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید