مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید انواع گز لقمه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات انواع گز لقمه ایمرکز تولید و پخش عمده گز لقمه مغزدار و بی مغز
تولید گز

تولید گز

تولید گز که در قطب های تولیدی چون پایتخت گز ایران اصفهان بلداجی تهیه و تولید می گردد این مرکز نیز یکی از مراکز تولید، پخش و فروش عمده انواع و اقسام گوناگون گزهای لقمه ای براساس نوع تقاضای بازار مصرف کننده می باشد که می توانید با قیمت مناسب در این بخش خریداری نماید.

معرفی تولیدات انواع گز لقمه ای

تولید گز

خب برای معرفی تولیدات نوع گز این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی می توان گفت که شامل حال انواع و اقسام گوناگون از گزها می باشد که هر واحد تولیدی ان را براساس نوع بازار فروشی که دارا بوده تهیه و عرضه می نماید. در مجموع می توان گفت تولیداتی که از این گز شیرینی سنتی و اصیل ایرانی در بازار توزیع گردیده است مربوط به تولیدات مدل گز لقمه ای، گز آردی با گزهای سکه ای بوده است که بالاترین درصد تولید و فروش هم مربوط به تولیدات مدل گز لقمه ای بوده هم در بازار داخلی و هم بازارهای صادراتی. بنابراین برای معرفی تولیدات این انواع گز لقمه ای باید اینطور بیان کرد که تولیدات نوع گز لقمه ای از بالاترین تنوع کار تولید برخودار بوده و به چند گروه از تولیدات تقسیم بندی می شود که در ادامه به معرفی کوتاه و مختصری از ان می پردازیم اعم از:
  1. گز لقمه ای بی مغز ( گز نوقا، گز لقمه، گز سوهانی )
  2. گز لقمه ای مغزدار ( پسته، باذام، مخلوط، گردویی و آجیلی )
  3. گز لقمه ای طعم دار ( میوه ای، زعفرانی، شیرخشتی، بیدمشکی و … )
  4. گز لقمه ای ( کادویی، پاکتی، فله ای )
  5. گز لقمه ای ( سفارشی، مخصوص، فوق ممتاز، ویژه )

گز صادراتی اصفهان

تمامی این انواع گز لقمه ای بنابر نوع نیاز و تقاضای بازار مصرف کننده تهیه شده است که البته بخشی دیگر از تنوع کار در تولیدات مربوط به درصد مغزهای مصرفی در تولیدات بوده است که از پایین ترین درصد مغز چون گز مغزدار ۱۰% تا گزهای فوق ممتاز و ویژه ی ۴۲% و یا ۴۳% پسته ای را تشکیل داده اند. پس هستند بازارهای خرید فروش مختلفی که در سطح کشور برپا هستند و هر عمده خریداری ان را با توجه به نوع بازار خود تهیه و خریداری می نماید.

گز 18% لقمه ای

همانطور که گفته شد این محصول و سوغات دیار نصف جهان اصفهان با اینکه در بازارهای داخلی پرطرفدار بوده بخش اعظمی از تولیدات نیز به بازارهای جهانی صادر می گردد و انچه از تولیدات گز به بازارهای جهانی ارائه شده مربوط به تولیدات گز لقمه ای از نوع مغز پسته ای با طعم های متفاوت از درصد های بالا و پایین مغزها که همواره انتخاب هایی از نوع تولیدات گز کادویی و یا فله ای صورت می گیرد.

گز 18% لقمه ای

مرکز تولید و پخش عمده گز لقمه مغزدار و بی مغز

پس به این ترتیب در این بخش تولیدات انواع و اقسام گوناگون گز لقمه ای اعم از مغزدار تا بی مغز صورت می گیرد که می توانید برای هر یک از بازارهای فروش خود ان را در این مرکز سفارش داده و به ثبت برسانید که براساس یک خرید مستقیم از بخش تولیدی همواره با نرخ قیمت های مناسب نیز همراه هستند، پس می توانید از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

گز پولکی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید