مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تهیه و خرید گز انگبین اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

تاریخچه گز اصفهانگز چیست؟خواص گز انگبینمواد لازم برای تهیه گز خانگی به سبک اصفهانتولیدات انواع گز انگبین اصفهانخرید گز انگبین اصفهان با قیمت مناسب
مرکز خرید گز

مرکز خرید گز در ایران را می توان از مجموعه مرکزهای فروش مختلفی معرفی کرد. که هر یک از این مرکزهای فروش عرضه کنندگان برندهای گوناگونی از گز اصفهان بلداجی بوده اند. پس سفارشات خرید گز انگببین اصفهان را می توانید در این بخش از تولید کنندگان برندهای گوناگونی تهیه و خریداری نماید.

گز از سوغاتی های اصیل اصفهان بوده است که برای تهیه و تولید ان از انگبین استفاده می کنند که البته این روزها به دلیل بالا بودن قیمت ها می توان دید که با مواد دیگری چون شکر جایگیزن شده است. و تولیداتی انبوه و عمده از اقسام گوناگون گزهای لقمه ای تا آردی و دیگر مدل گزها را عرضه می نمایند.

خرید گز اصفهان

تاریخچه گز اصفهان

طبق گفته های به ثبت رسیده این گز نخستین بار در دوران صفویه تولید و به وجود آمده است. در اصل می توان گفت که ریشه ی اصلی تولید گز حلوا چوبه می باشد و می توان از دسته شیرینی های ارزان قیمت نام برد که ترکیبی از خشخاش را دارا می باشد. در نتیجه گز را تکامل یافته ی همان حلوا چوبه می دانند.

گز چیست؟

گز چیست؟ گز را می توان از توابع خوش آب و هوای استان اصفهان و بلداجی معرفی کرد. ماده ی اصلی این گز اصفهان بلداجی را عصاره ی شهد گیاهی منحصر به فرد به نام انگبین تشکیل داده است و رویش ان در این دو منطقه ی ایران بوده است. عامل اصلی تولید این گز انگبین حشره ی کوچکی بوده است که روی ساقه و درخت انگبین نشسسته و با تغذیه از شیره ی این گیاه انگبین را تولید می کند.

خرید گز اصفهان

خواص گز انگبین

خواص گز سرشار از ویتامین ها و فلزات گیاهی است که خوردن ان برای درمان نرمی استخوان مفید می باشد. گز و گز علفی از گروه انگبین بوده که دیگر موادی چون شیرخشت با بیدمشک و ترنجبین نیز از این گروه انگبین ها بشمار می رود. این گز و گز علفی تنها در ایران رشد دارد و در جای دیگر رویش ندارد بنابراین منجر به تولید گز این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی اصفهان گشته است.

مرکز خرید گز

مواد لازم برای تهیه گز خانگی به سبک اصفهان

  • شکر ۲۵۰ گرم
  • آب ۱ یپمانه
  • گلاب ۱ قاشق سوپ خوری
  • بادکا ۳۰۰ گرم
  • سفیده تخم مرغ ۵ عدد
  • مغز پسته ۱۵۰ گرم

تولیدات انواع گز انگبین اصفهان

  1. گز انگبین لقمه ای
  2. گز انگبین آردی
  3. گز انگبین پسته ای
  4. گز انگبین مخصوص
  5. گز انگبین سکه ای
  6. گز انگبین فوق ممتاز

خرید گز انگبین اصفهان با قیمت مناسب

برای تهیه و خرید گز انگبین اصفهان با قیمت مناسب می توانید ان را در این مرکز سفارش خود را تهیه نماید. تهیه و خرید گز اصفهان ان هم از نوع انگبین دار نسبت به دیگر نمونه گزها متفاوت تر بوده است. در اصل دارای قیمت فروش بالاتری از دیگر گزها می باشد. این گزهای انگبین اصفهان در این بخش از برندهای تولید کننده ی متفاوت عرضه می گردد.

خرید گز اصفهان این مرکز جهت تامین بازار داخلی کشور و هم در جهت تهیه ی نوع گز های صادراتی ارائه می دهد. بنابراین بهترین خرید از مرغوب ترین نوع گز اصفهان را می توانید در این مرکز تهیه نماید.

تولیدات انواع گز

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید