مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز فله ای+گلریز مخصوص تولید اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات مخصوص از گز در اصفهانمدل های تولید شده گز فله ای گلریز چیست؟تولید گز فله ای گلریز مخصوص+قیمت مناسب

گز پسته ای زعفرانی

گز تولید اصفهان که گز های تولید شده ی مخصوص و درجه یک از نوع گز لقمه ای تا گز آردی بوده اند در صورت های متنوع از تولیدات اعم از گز فله ای تا بسته بندی شده با قیمت های مناسب بازار پخش و فروش عرضه می گردد.

لیست تولیدات مخصوص از گز در اصفهان

یکی از تولیدات مخصوص و معروف دیار نصف جهان که در بازار های جهانی و بازار های ایرانی امروزه بسیار معروف و شناخته شده و پرفروش بوده است مربوط به تولیدات شیرینی گز بوده است و می دانیم که این شیرینی گز ایران اصفهان دارای قدمتی چندین و چند ساله بوده است و تا به امروز در حال تهیه و تولید و عرضه به بازار مصرف می باشد. پس این گز اصفهان را همراه با برند های تولید کننده ی قدیمی و جدید می توان معرفی کرد که همان تولیدات مشهور گز لقمه ای و گز آردی را دارا هستند.

گز پسته ای زعفرانی

در دسته بندی از تولیدات گز اصفهان همانطور که گفته شد به دو بخش تولیدی گز لقمه ای و آردی تقسیم بندی می شود اما از نظر نوع کیفیت در تولیدات می توان به تولیدات گز مخصوص و گز معمولی هم دسته بندی کرد، تولیدات معمولی از گز ها را همان گز های خاص با درصد های رایج در بازار می توان نام برد که شامل گز های پسته ای و مخلوط و بادام که دارای درصد های مغزی ۱۰ درصد الی ۴۰ درصد را دارا هستند که شامل حال تولیدات نوع گز آردی هم می گردند.

گز پسته ای زعفرانی

و اما تولیدات مخصوص و ویژه و یا سفارشی از گز اصفهان که برگرفته از تولیدات هم مدل گز لقمه ای و هم گز آردی بوده و مخصوص بودن این تولیدات گز به این ترتیب بوده که از بالاترین درصد مغز ها تا طعم دهنده های انگبین های گیاهی استفاده شده است و از شکر نیز در تولید ان به کار نرفته است، تولیداتی از گز های عسلی بوده اند البته این تولیدات گز مخصوص دارای درصد های مشخص مغزی هم بوده اند مانند گز ۴۳ درصد که نوع عرضه ی صورت گرفته ی این محصولات مدل گز مخصوص فله ای با گز مخصوص کادویی می باشد.

مدل های تولید شده گز فله ای گلریز چیست؟

خب همانطور که گفته شد تولیدات گز مخصوص هم از تولیدات گز لقمه ای بوده و هم از تولیدات گز آردی. انچه از تولیدات گز آردی در بازار موجود هستند، مدل تولیدات گز آردی گلریز با گز آردی گلدرشت می باشد. با اینکه هر دو مدل تولیدی گز آردی بازار های فروش مختص به خود را دارند، اما مدل های تولید شده گز گلریز آردی به این ترتیب بوده که در نوع برش های دایره ای و مربع شکل بوده اند و نوع فله ای این تولیدات در پک های نیم کیلویی و دیس های ۲ الی ۳ کیلوگرمی بصورت وکیوم شده بسته بندی می شوند.

تولید گز فله ای گلریز مخصوص+قیمت مناسب

همانطور که گفته شد تولیدات از نوع گز آردی به دو مدل برش گزی چون گلریز و گلدرشت بوده است که در اشکال دایره ای شکل با مربع شکل هستند، که تولیدات این دو مدل در این بخش و مرکز فروش ارائه می گردد و برای تهیه و خرید این گز مخصوص گلریز فله ای تولید اصفهان با بالاترین کیفیت در طعم و مزه و تولیدات به روز و قیمت های مناسب بهره مند گردید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید