مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز زعفرانی پسته ۱۰% فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع درصد مغز تولیدی گز با طعم زعفرانیمدل تولیدات گز 10% پسته ای لقمه ای+آردیقیمت فروش گز زعفرانی با مغز پسته ای فله ای

قیمت گز پسته ای که براساس درصد مغز و طعم های لحاظ شده از یکدیگر متغیر بوده است در این بخش تولیدات گز زعفرانی با مغز پسته ای از درصد هایی چون گز ۱۰% با قیمت مناسب برای بخش های متعدد در بازار فروش عرضه می گردد.

انواع درصد مغز تولیدی گز با طعم زعفرانی

خب گز یکی از شیرینی های ایرانیان از گذشته تا به امروز بوده که بسیار مورد استقبال در هر بازار فروشی قرار می گیرد با این حال این تولیدات از گز که همراه با طعم های سنتی از انگبین های گیاهی هم بوده اند که منجر به این شده که این شیرینی با عطر و طعم ویژه و خاصی در بین سایر انواع گز ها بدرخشد، طعم گز زعفرانی را هم می توان یکی از طعم های سنتی و اصیل ایرانی نام برد و معرفی کرد. و دیگر طعم های سنتی انگبین های گیاهی طعم گز ترنجبینی، شیرخشتی، بیدمشکی بوده است.

و اما تولیدات از گز زعفرانی که شامل تولیدات گز لقمه ای زعفرانی، گز زعفرانی آردی با گز زعفرانی سکه ای می باشد. که اساس و پایه ی عمده تولیدات برپایه ی تولیدات گز لقمه ای زعفرانی می باشد که در نوع سفارشات مخصوص گز سنتی آردی زعفرانی نیز تهیه می شود. این گز زعفرانی که اغلب در نوع تولیدات گز پسته ای ارائه می گردد در برخی سفارشات خاص می توان شاهد تولیدات گز با مغز بادام از طعم های زعفرانی نیز بوده باشیم.

اما گز پسته ای زعفرانی از نمونه های پرطرفدار و پرفروش در بین بازار های فروش گز ایرانی می باشد. براین اساس این گز پسته ای زعفرانی نیز برای خود دارای درصد های متفاوتی هم می باشد و این درصد گز پسته زعفرانی از پایین ترین درصد مغز پسته تا بالاترین درصد را شامل می گردد. که عبارتنداز گز زعفرانی پسته ای ۱۰%، ۱۸%، ۲۸% با گز زعفرانی پسته ۳۲ درصد می باشد.

مدل تولیدات گز ۱۰% پسته ای لقمه ای+آردی

خب همانطور که گفته شده است تولیدات از نوع گز مغزدار با درصد های متفاوتی دسته بندی می شوند که منجر به تنوع در کار تولید می گردد و این درصد های تولیدی از گز که در بخش قبل تا حدودی به برخی از موارد ان اشاره کردیم دیگر درصد های تولیدی مربوط به گز ۲۸%، ۴۲%، ۳۰%، ۲۰% و … بوده است. و اما مدل های تولیدی از گز ۱۰% که تهیه شده از تولیدات گز لقمه ای و آردی بوده اند در نوع گز پسته ای و دیگر گز های مغزدار بادام و مخلوط هم قابل تهیه و خریداری هستند.

قیمت فروش گز زعفرانی با مغز پسته ای فله ای

فروش گز زعفرانی این بخش که همراه با درصد های متفاوت نام برده قابل عرضه در بازار پخش و فروش بوده است اغلب در نوع تولیدات گز آردی بسته بندی شده به بازار عرضه می گردد که برای تهیه و خرید این گز زعفرانی پسته ای ۱۰% لقمه ای می توانید با این بخش از مرکز تولید و فروش در ارتباط باشید از تولیدات به روز و تازه ی گز با بهترین کیفیت بهره مند گردید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید