مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز آردی ۱۸% پسته+مخلوط بلداجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات گز آردی پسته+مخلوط بلداجیتولید و فروش گز آردی 18% مغزدار فله+کادویی

گز آردی بلداجی که در نوع تولیدات گز آردی گلریز با گلدرشت تهیه می شود این بخش همراه با فروش تولیدات گز آردی ۱۸ درصد با مغز پسته و مخلوط از نوع بسته بندی شده ی کادویی با قیمت مناسب برای سراسر بازار کشور عرضه می گردد.

تولیدات گز آردی پسته+مخلوط بلداجی

خب گز شیرینی بخش تولیدی اصفهان بوده است که البته پایتخت گز ایران بلداجی نیز یکی از قطب های تولیدی این محصول در کشور بوده که البته باز بخش دیگر از استان های کشور چون تبریز تولیدات گز را دارا هستند ولی از تمامی لحاظ در نوع طعم و مزه تا برش و بسته بندی بسیار متفاوت از تولیدات گز بخش این دو قطب تولیدی چون اصفهان با بلداجی بوده است. خب و تولیدات ارائه شده از گز این دو قطب همانطور که در بخش های قبل معرفی شده اند تولیداتی از گروه گز های لقمه ای با گز های آردی را تشکیل داده اند.

و با این دو گروه تولیدی گز لقمه ای و آردی تا حدودی اشنایی داریم و تشکیل شده از چند بخش تولیدی بوده اند. با وجود اینکه بازار تقاضای خرید از نوع تولیدات گز لقمه ای بوده است، هستند بخش های خاصی از بازار که در پی تهیه و خرید نوع گز های آردی هم بوده اند. این گز آردی به دو دسته ی گز اردی گلریز با گز آردی گلدرشت تقسیم بندی می شود. و هر دو حالت برشی از این گز آردی مورد تقاضای بازار مصرف کنندگان می باشد.

گز به دلیل ارزش عذایی که دارا بوده و نوع ویژه و خاصی که در بین تمامی انواع شیرینی جات ها دارا طرفداران بسیاری به سمت تا به امروز جذب نموده است، براین اساس می توان دید و گفت هر مدلی از تولیدات گز خواهان و طرفدار دارد. و این گز اردی از نوع گز آردی پسته ای، مخلوط با بادام تهیه می شوند که در نوع گز آردی بی مغز تهیه نمی شود به این دلیل که منجر به سفت شدن گز می گردد. و البته گز آردی با اینکه در نوع جعبه ای همراه با آرد مخصوص پوشش داده و بسته بندی می شود نوع فله ای از تولیدات این گز آردی به همین ترتیب پوشش داده شده با آرد مخصوص در سینی های مخصوص چیده می شود.

تولید و فروش گز آردی ۱۸% مغزدار فله+کادویی

خب یکی از ویژگی های تولیدی گز همانطور که گفته شده است مربوط به نوع مغز با درصد مغز مصرفی در تولیدات بوده که از پایین ترین درصد که گز ۱۰% مغزدار بوده تا بالاترین درصد یعنی گز ۴۲% را شامل می شود و دیگر درصد های تولیدی گز مغزدار اعم از گز ۱۸%، ۲۸%، ۳۸% با گز ۳۲ درصد می باشد که این گز ۱۸% آردی از مغز پسته و مخلوط هم بصورت فله ای و هم کادویی توزیع می گردد که می تواند مربوط به تولیدات گز آردی بلداجی و یا گز آردی اصفهان بوده باشد، از نظر نوع کیفیت و طعم و مزه با مدل های بسته بندی تفاوت چندانی ندارند. حال در این بخش از مرکز تولیدی گز برای تهیه ی گز آردی ۱۸% پسته و مخلوط و دیگر درصد های معرفی شده هم گز کیلویی و هم گز کادویی می توانید از طریق راههای ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید