مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش گز برشی مخلوط معراج

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات گز ایرانی اصفهانمحصولات تولیدی گز معراج اصفهانگز برشی مخلوط معراج اصفهانمرکز فروش انواع گز معراج عمده
قیمت فروش گز

قیمت فروش گز بنابر برندهای متفاوت عرضه شده متغیر هستند. برای مثال قیمت فروش گز برشی معراج از دیگر نمونه های عرضه شده در بازار گز متفاوت تر بوده است. البته فروش گز برشی از ذیگر برندها نیز به همین ترتیب می باشد.

قیمت فروش گز

تولیدات گز ایرانی اصفهان

همگی و در مجموع خریداران گز در کشور با برندهای مختلفی از تولید کنندگان گز اصفهان با بلداجی آشنایت دارند که برخی از این برندها به خوبی در بازار معرفی شده و شناخته شده هستند. مانند گز معراج اصفهان.

قیمت فروش گز

این برند تولید کننده ی گز اصفهان یکی از چندین و چند برند برتر تولید کننده ی گز کشور معرفی گشته است. از تولیدات این برند گز معراج اصفهان می توان به مدل های مختلف از گزهای لقمه ای با آردی و نوع گز برشی ان اشاره کرد. هر یک از انواع معرفی شده ی این گزها خصوصیت و ویژگی های منحصر به فردی از لحاظ بسته بندی، طعم و مزه و وزن برخودار می باشند. در ادامه به معرفی نمونه ای از گز معراج می پردازیم.

محصولات تولیدی گز معراج اصفهان

پس این محصولات تولیدی از گز معراج اصفهان را می توان به دسته بندی از گزهای لقمه ای آردی با گزهای برشی ان اشاره کرد که می دانیم که سطح تولیدات هر واحد تولیدی از گز را تولیدات گز مغز های پسته بادام و یا مخلوط شامل می گردد اما با درصد های مختلف از این دو مدل مغز با طعم های گوناگون از انگبین های گیاهی.

البته تنوع دیگر از تولیدات گز معراج اصفهان را می توان در نوع وزن و مدل های بسیار متنوع از بسته بندی ها ان دید. و در ادامه می پردازیم به معرفی درصد های تولیدی از نوع گزهای مغزدار معراج که اعم از:

  • گز ۳۰% مغز پسته بادام
  • گز ۴۰%، ۳۰% مغز پسته خاتم
  • گز ۴۵% مغز پسته عسلی
  • گز ۲۸% مغز پسته برشی
  • گز ۴۲% مغز پسته
  • گز ۴۰% مغز پسته آردی
  • گز ۳۰% مغز پسته بادام آردی
  • گز ۲۸% مغز پسته رژیمی

گز برشی مخلوط معراج اصفهان

نمونه ی درنظر گرفته شده برای معرفی نوع تولیدی گز برشی معراج بوده است. این گز برشی و یا گز سکه ای تولید شده یک گز ۲۸% مخلوط مغز پسته بادام بوده است. که در بسته بندی طلایی رنگ چیده شده است و وزن این بسته ی گز ۵۰۰ گرمی بوده اند.

قیمت فروش گز

مرکز فروش انواع گز معراج عمده

عمده سفارشات خرید گز معراج در بازارهای داخلی با صادرات را می توان به مجموعه تولیدات متنوع از انواع و اقسام گوناگون گزهای صورت گرفته نام برد و معرفی کرد من جلمه تولیدات گزهای مغز پسته ای پرطرفدار و پرفروش تر بوده است که نوع سفارشات صارداتی اغلب در جهت تهیه و خرید تولیدات نوع بسته بندی کادویی این برند از گزها بوده است.

قیمت فروش گز

بنابراین در هر جای ایران زمین که بوده باشید برای درخواست خرید عمده ی خود از انواع گزهای معراج می توانید ان را در این بخش سفارش دهید که یک خرید مستقیم با دسترسی سریع و آسان را ممکن ساخته ایم.

قیمت فروش گز

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید