مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید گز مخصوص مخلوط لقمه

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات گز مخصوص مخلوطمرکز خرید گز لقمه مخلوط با قیمت مناسب

گز مخصوص عرضه شده در بازار کشور را می توان از تولیدات گز اصفهان بلداجی نام برد و معرفی کرد که در نوع تولیدات گز مخلوط، پسته ای و بادامی بصورت تولیدات گز لقمه ای و آردی با قیمت خرید مناسب عمده در این بخش به فروش می رسد.

معرفی تولیدات گز مخصوص مخلوط

خب جهت معرفی تولیدات گز باید اینطور وصف کرد که از شیرینی ها و سوغات مخصوص بخش تولیدات قطب گز ایران اصفهان بلداجی بشمار می رود که جزء شیرینی های سنتی و اصیل ایرانی ها از گذشته تا به امروز بشمار می رود. و انچه از تولیدات این گز تا به امروز عرضه ی بازار مصرف شده است نوع تولیدات گز لقمه ای با آردی و مدل گز سکه ای بوده که درصد بالایی از تولیدات را گز های لقمه ای بعد آردی تشکیل می دهد و هر بازاری خواهان نمونه ای از تولیدات صورت گرفته می باشد. پس مدل های تولیدی گز به سه مدل تقسیم بندی می شود که بعد از ان به سه گروه مغزدار باز تقسیم بندی می شود گز پسته ای، گز مخلوط و گز بادامی که هر سه ی این مدل گز مغزدار همراه با درصد های متفاوتی بوده اند.

موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات گز مخلوط بوده، این گز مخلوط هم در نوع لقمه ای و هم آردی بوده که تهیه شده از مخلوط مغز پسته و بادام هستند و براساس وجود شرکت های تولیدی بسیار در قطب های تولیدی هر یک از این گز های مخلوط با درجه های کیفی بالا و پایینی تهیه می شوند و این امر منجر به متغیر بودن قیمت های فروش در بازار می گردد. نوع مخصوص گز مخلوط لقمه ای و یا آردی از درصد های واقعی مغز همراه بوده اند که در طعم انواع انگبین های گیاهی نیز تهیه شده اند مانند:

  • گز مخصوص مخلوط ترنجبینی
  • گز مخصوص مخلوط بیدمشکی
  • گز مخصوص مخلوط نارگیلی
  • گز مخصوص مخلوط انگبینی

این گز مخصوص مخلوط هم در نوع فله ای و هم مدل بسته بندی کادویی با وزن های مختلف در بازار توزیع می گردد، بنابراین در بازار می توان با برندهای مختلفی این گز مخصوص مخلوط را تهیه کرد مانند گز های کرمانی، معراج، مرداویج و … .

مرکز خرید گز لقمه مخلوط با قیمت مناسب

گز براساس درجه ی کیفی تولیدات و نوع مغز مصرفی در تولید و … از عوامل تاثیر گذار بر قیمت فروش بوده است و نوع گز پسته ای از گران قیمت ترین نوع گز ها محسوب می گردد بعد از ان گز مخلوط را می توان گفت قیمت میانه و مناسبی را دارا بوده که گز بادامی از ارزان قیمت ترین نوع گز ها بشمار می رود، البته نوع گز بدون مغز ارزان قیمت ترین نوع گز محسوب می گردد. به این ترتیب جهت سفارش خرید عمده گز مخصوص مخلوط با قیمت مناسب را در نوع فله ای و کادویی خریداری نماید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید