مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید گز سوهانی پاکتی یک کیلوگرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات عرضه شده ی گز پاکتی یک کیلوگرمی در بازارعمده درخواست های خرید بازار برای سوهان گزیخرید مستقیم گز سوهانی پاکتی یک کیلوگرمی قیمت مناسب

قیمت خرید گز سوهانی از نوع پاکتی یک کیلوگرمی، نیم کیلویی با فله ای به نوعی با نوسان نرخ قیمت همراه بوده اند که عرضه ی مستقیم از بخش تولیدی همراه با قیمت های مناسب بازار فروش/پخش و صادرات ارائه می گردد.

تولیدات عرضه شده ی گز پاکتی یک کیلوگرمی در بازار

تولیدات عرضه شده از گز در بازار را که می توان مجموعه تولیدات از از پایتخت گز ایران اصفهان بلداجی نام برد و معرفی کرد همگی در گروه های متنوع از تولیدات این محصول را ارائه می دهند و می توان گفت به نوعی در تمامی فصول سال پرطرفدار و پرفروش هستند. از نظر نوع تولیدات عرضه شده ی گز می توان به وجود انواع گز های لقمه ای و آردی اشاره کرد که در گروه تولیدات گز های مغزدار و بی مغز قرار گرفته اند همراه با مجموعه ای از خصوصیت ها و ویژگی های متفاوت در تولید.

البته نوع بسته بندی نیز باز از عوامل دیگر در تنوع کار تولیدات این محصول قرار گرفته است. موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات گز فله ای کیلویی بوده است که صورت هایی از نوع بسته بندی های پاکتی با فله ای را دارا بوده اند. به این ترتیب که گز فله ای پاکتی در پک هایی به وزن های ۱۰۰۰ گرمی با ۵۰۰ گرمی توسط برخی از واحد های تولیدی ارائه می شود و گاه بصورت فله در کارتن به وزن های ۵ کیلوگرمی پر می شوند.

این مدل بسته بندی گز پاکتی شامل حال گروه های تولیدی گز مغزدار با بی مغز می شود یعنی گز سوهانی با گز لقمه ای از نوع پسته ای، بادام و مخلوط که درصد های بالا و پایینی را تشکیل می دهند. و براساس وجود صورت های متفاوت از فروش در بازار های مختلف کشور هر بخشی از بازار ایران در پی تهیه و خرید نوعی از این تولیدات بوده اند. که این امر برای بازار های صادراتی نیز صدق می کند و هر گروه خریدار و صادر کننده ای با پیشنهادات متفاوتی همراه می باشد.

سوهان گزی صادراتی

عمده درخواست های خرید بازار برای سوهان گزی

در بین گروه های تولیدی گز بی مغز می توان به نمونه ی پرطرفدار و پرفروش اشاره کرد که معرفی شده به گز سوهانی یا گز روکشدار سوهانی که از نوع برش های گز لقمه ای بصورت سلفون پیچ های تک نفره ارائه شده است و از نظر نوع بسته بندی شامل بسته های کادویی، فله ای با پاکتی در وزن های نام برده تهیه تولید و عرضه می شود. و حال عمده درخواست های بازار خرید برای تهیه ی سوهان گزی هر دو مدل تولیدی اعم از فله ای تا پاکتی را می توان دید که عمده ی درخواست های بازار صادراتی برپایه ی تولیدات پاکتی به وزن های یک گیلوگرمی بوده اند.

سوهان گزی اصفهان

خرید مستقیم گز سوهانی پاکتی یک کیلوگرمی قیمت مناسب

برای تهیه و ثبت سفارشات تولید و خرید مستقیم از واحد های تولیدی گز و گز سوهانی می توانید با این مجموعه فروش اینترنتی در ارتباط باشید که یکی از مرکز های تولیدی انواع گز در پایتخت گز ایران اصفهان بوده است که تولیداتی باکیفیت اعلا و درجه یک همراه با تولیدات به روز و تازه و قیمت های مناسب همراه هستیم در انواع طرح و مدل های بسته بندی با وزن های متفاوت.

سوهان گزی اصفهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید