مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید گز ساده لقمه بدون مغز

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات نوع گز لقمه ای بدون مغزمرکز خرید عمده گز ساده بدون مغز با قیمت مناسب

تولید گز

گز ساده که در دو مدل از برش های گزی لقمه ای به بازار عرضه شده است در این بخش فروشی از نوع تولیدات گز لقمه ای بدون مغز و گز لقمه ای سوهانی با قیمت خرید مناسب بصورت عمده جهت پخش و فروش در سراسر بازار کشور و همچنین نوع صادراتی ارائه می گردد.

معرفی تولیدات نوع گز لقمه ای بدون مغز

سوهان گزی اصفهان

نوع تولیدات ارائه شده از گز در سه مدل برشی بوده که به گز لقمه ای، گز آردی با گز سکه ای معروف بوده و در این بین تولیدات نوع گز لقمه ای با گز آردی تولیدات روتین و به روز هر واحد تولیدی بشمار می رود. به ندرت می توان دید که تولیدات گز سکه ای را به بازار ارائه می دهند، حال به دلایل مختلف. که در بین این دو مدل گز لقمه ای با گز آردی باز نوع گز لقمه ای پرفروش ترین و پرطرفدارترین بشمار می رود. این گز لقمه ای هم در چندین و چند مدل تهیه و تولید می شود که در مجموع می توان گفت به دو گروه از تولیدات تقسیم بندی می شود گز لقمه ای مغزدار گز لقمه بدون مغز. از گروه تولیدات گز لقمه ای معزدار می توان به چند مورد از تولیدات اشاره کرد که اعم از:

  • گز لقمه مغزدار پسته ای
  • گز لقمه مغزدار بادامی
  • گز لقمه مغزدار مخلوط
  • گز لقمه مغزدار آجیلی

که تمامی این گز های مغزدار درصد های متفاوت از ۱۰% تا ۴۳% مغز را شامل می شوند البته همراه با طعم انگبین های گیاهی از انگبین، شیرخشتی، ترنجبینی و … هستند. و اما نوع گز بدون مغز لقمه ای که به گز ساده هم معروف هستند هم بصورت لقمه ای گزی تهیه می شود و هم در مدل گز لقمه بدون مغز سوهانی تهیه می گردد که در بخش های خاصی از بازار کشور خواهان عرضه می شود و اما نمونه های گز ساده بدون مغز لقمه ای سوهانی از مدل های پرفروش ترین های گز ساده بدون مغز هستند. از نمونه های گز لقمه بدون مغز سوهانی ها هم در مدل فله ای و هم نمونه های بسته بندی پاکتی در وزن های مختلف با نوع بسته بندی کادویی توزیع می گردد.

گز در بازار تهران

مرکز خرید عمده گز ساده بدون مغز با قیمت مناسب

در بین تولیدات این انواع گز ها شاهد هستیم که هر یک با نرخ قیمت های فروش متفاوت توزیع گردیده است و این بخش براساس نوع انتخاب و سفارشات نرخ قیمت ها نیز متغیر می باشد بنابراین می توانید برای سفارش خرید عمده ی این گز ساده بدون مغز لقمه ای و … با ما در ارتباط باشید و از تولیدات تازه و به روز این محصول بهره مند گردید.

سوهان گز مجتبی قربانی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید