مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده سوهان گزی+سوهان عسلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده تولیدات سوهان گزی+سوهان عسلی بخش اصفهانتفاوت تولیدات سوهان گزی و سوهان عسلی چیست؟مرکز تولید و فروش انواع سوهان گزی+سوهان عسلی

سوهان عسلی و سوهان گزی نمونه ی شیرینی جات تولیدات بخش اصفهان بوده است که عمده در این بخش تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف می گردد در نوع تولیدات فله ای تا بسته بندی های کادویی با قیمت متفاوت اما مناسب هر بازار پخش و فروشی.

عمده تولیدات سوهان گزی+سوهان عسلی بخش اصفهان

عمده تولیدات از شیرینی اصیل ایرانی گز اصفهان که شامل انواع مدل گز ها بوده است این بخش همراه هستیم با معرفی و ارائه ی تولیدات شیرینی جات سوهان گزی با سوهان عسلی بوده است. و حال این عمده انواع سوهان گزی با سوهان عسلی بخش اصفهان به این ترتیب هستند که در درجه ی نخست از برند های تولید کننده ی متعددی تشکیل شده است که در واحد هایی مجزا یا بخش های تولید کننده ی گز تهیه و تولید می گردد.

به عنوان مثال در درجه ی نخست به معرفی تولیدات عمده از سوهان گزی اصفهان می پردازیم که این عمده تولیدات از سوهان گزی در نوع برش گز لقمه ای با سلفون های متالایز با طرح های متنوع تا نوع سلفون شفاف را شامل می گردد که در نوع بسته بندی فله ای تا بسته بندی پاکتی با کادویی را شامل می شوند این سوهان گزی اصفهان در تزیین نارگیل با کنجد نیز ارائه می شود که نوع گز سوهانی نارگیلی پرطرفدارتر بوده است. از دیگر ویژگی ها در تولیدات گز سوهانی می توان تا حدودی با درجه های کیفی بالا و پایین ان را نام برد و معرفی کرد.

و اما تولیدات مربوط به بخش دیگر از سوهان اصفهان که معروف به سوهان عسلی بوده و به نوبه ی خود می توان دید و گفت که بسیار پرطرفدار بوده که باز این محصول همچون گز سوهانی در برند های متعدد تولید کننده از انواع مدل های مختلف بسته بندی اما دو مدل برش تهیه می شود که به سوهان عسلی لقمه ای با سوهان عسلی تخت دسته بندی می شوند نوع سوهان عسلی با تزیین خلال پسته و بادام همراه بوده در حالی که تولیدات نوع سوهان گزی از مایه ی گز سفید بدون مغز پوشش دهی می شود.

سوهان آجیلی مخصوص

تفاوت تولیدات سوهان گزی و سوهان عسلی چیست؟

تفاوت هایی که در بین تولیدات این دو محصول می توان نام برد، همین مواردی بودند که در بخش قبل ارائه دادیم و این بوده که سوهان گزی معروف به گز لقمه ای با روکش سوهان، که از گز سفید بدون مغز استفاده شده است که با پوشش لایه ای از سوهان به سوهان گزی تبدیل گردیده است. البته در نوع تولیدات سوهان گزی قم می توان سوهان ان را در نوع مغزدار پسته ای تهیه کرد اما عمده تولیدات سوهان گزی اصفهان بدون مغز ساده تزیین شده با پودر نارگیل و یا کنجد بوده است.

سوهان عسلی لقمه ای

در حالی که نوع تولیدات سوهان عسلی از سوهان گزی متفاوت تر بوده و تنها از مایه ی سوهان استفاده شده که در برش های بسیار ترد و شکننده برش داده شده اند گرچه تولیدات اولیه از این سوهان عسلی ها در نوع سوهان عسلی تخت بودند اما بنابر تقاضای بازار مصرف کننده در جهت تهیه و تولید نوع سوهان عسلی لقمه ای نیز برامدند.

سوهان گزی صادراتی

مرکز تولید و فروش انواع سوهان گزی+سوهان عسلی

همانطور که گفته شد بنابر وجود مرکز های تولید کننده ی بسیار در بخش های متعددی از سطح استان اصفهان این بخش نیز یکی از مرکز های تولید کننده ی عمده انواع گز سوهانی با سوهان عسلی بوده که می توانید برای سفارشات خرید فله ای تا بسته بندی کادویی با قیمت های متغیر اما مناسب هر بازار پخشی در این بخش خریداری نماید که کلیه ی تولیدات ارائه شده با مجوز های استاندارد صادراتی همراه هستند که می توانید برای خرید صادراتی نیز درخواست دهید.

سوهان گز مجتبی قربانی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید