مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گز لقمه ای مخصوص مخلوط مرداویج

آنچه در این مقاله می خوانید...

نوع تولیدات از گز مخصوص در اصفهان چیست؟لیست تولیدات انواع گز مخلوط مرداویجخرید مستقیم انواع گز مخلوط مرداویج+اصفهان

خرید گز لقمه ای که از انواع مختلف برند های تولید کننده در بازار موجود هستند، فروش این بخش همراه با پیشنهادات تولیدی از واحد تولیدی گز مرداویج در نوع انواع گز مخصوص مخلوط، پسته و بادام با قیمت خرید مناسب بازار های فروش در کشور.

نوع تولیدات از گز مخصوص در اصفهان چیست؟

یکی از تولیدات مخصوص، ویژه در بخش دیار نصف جهان ایران اصفهان شامل تولیدات ویژه ای نوع خاص، اصیل و سنتی شیرینی گز بوده است که این محصول به نوبه ی خود دارای قدمتی چندین و چند ساله می باشد که تا به امروز در حال تهیه و تولید و عرضه به بازار مصرف بوده است. تولیدات البته در دیار نصف جهان بسیار متنوع از محصولات بوده است ولی مشهورترین این محصول که هر فردی با یاد اصفهان نام می برد مربوط به تولیدات گز اصفهان می باشد.

این تولیدات از گز اصفهان نیز علاوه بر مشهور بودن در تمامی بازار های ایرانی، امروزه در بازار های جهانی نیز پرطرفدار بوده و در هر واحد تولیدی این تولیدات با حجم انبوهی تهیه تولید و علاوه بر پوشش دهی بازار های ایرانی، تامین کننده ی بازار های جهانی نیز بوده، پس بخشی از این تولیدات در فصل های مختلف سال در رده ی محصولات صادراتی قرار می گیرند و به کشور های مختلف ارسال می شوند.

و اما تولیدات مخصوص از گز اصفهان، که معروف به تولیدات گز لقمه ای با گز آردی بوده هر کدام از این دو مورد برای خود به چند دسته از تولیدات تقسیم بندی می شود از جنبه های مختلف چون گز مغزدار، گز بی مغز، گز فله ای، گز کادویی، گز طعم دار سنتی و … .و همین طور می توان تولیدات از گز اصفهان را با برند های متعدد تولید کننده نیز معرفی کرد. که برخی از این برند ها به نوعی دربازار های خرید فروش مشهورتر بوده اند. نوع گز مخصوص گز اصفهان را نیز می توان معرفی کرد از طعم های اصل انگبین های گیاهی با درصد های بالای مغز پسته ای چون گز پسته ای ۴۳ درصد با طعم انگبین و عسل و … .

گز پسته ای زعفرانی

لیست تولیدات انواع گز مخلوط مرداویج

یکی از برند های تولید کننده ی گز در پایتخت گز ایران اصفهان، با نام تجاری گز مرداویج معرفی شده است که این واحد تولید کننده تولیداتی از مدل های گز لقمه ای با گز آردی را شامل می شود حال هر یک از تولیدات این انواع گز لقمه ای برای خود صورت های متفاوتی از تولیدات را به خود اختصاص داده اند از نظر طعم و مزه تا درصد های متفاوت مغزیجات و طرح های مختلفی که برای بسته بندی در نظر گرفته شده است.

گز پسته مخصوص

یکی از مدل های تولیدی گز های مغزدار مربوط به تولیدات گز مخلوط اعم از گز مخلوط لقمه ای با گز مخلوط اردی می باشد. این گز مخلوط مرداویج در نوع بسته بندی به وزن های ۴۰۰ گرمی، ۲۵۰ گرمی با ۱۰۰ گرمی موجود هستند، در طعم های بیدمشکی و ترنجبینی بوده اند و اینکه طرح های مختلف از بسته بندی را شامل می شود، علاو بر این خصوصیت های نام برده در نوع تولیدات گز کیلویی نیز به فروش می رسد.

گز پسته مخصوص

خرید مستقیم انواع گز مخلوط مرداویج+اصفهان

این بخش یکی از مرکز های فروش مستقیم عمده تولیدات گز مرداویج اصفهان در بازار اصفهان و بازار های سراسری کشور بوده است، و همین طور می توانید برای درخواست های خرید صادراتی از تولیدات گز این برند در این بخش سفارشات را به ثبت رسانید، که به طور مستقیم از بخش تولیدی به قیمت کارخانه برای تمامی بخش های مختلف از بازار فروش ارائه می گردد.

گز پسته مخصوص

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید