مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع سوهان تولید اصفهان در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات انواع سوهان در اصفهانمرکز خرید عمده سوغات اصفهان سوهان و گز
سوهان عسلی لقمه ای

صادرات سوهان گزی

انواع سوهان اصفهان پخش بازار کشور را تولیدات عمده سوهان عسلی، سوهان گزی با سوهان های تخت و … می توان دید و معرفی کرد که در این بخش از فروش عرضه ی تولیدات متنوع با قیمت خرید های مناسب بصورت عمده در تمامی بازار های کشور تهیه و ارسال می گردد.

لیست تولیدات انواع سوهان در اصفهان

تولید گز

اصفهان ملقب به دیار نصف جهان با اثار تاریخی باستانی متنوع از زمان پادشاهان گذشته همراه با وجود صنایع دستی متنوع از ظروف میناکاری تا ظروف خاتم کاری بوده که در کنار ان تولیداتی از خوراکی های خوشمزه در رده ی شیرینی جات ها را دارا بوده که بابت تولیدات این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی که گز نام دارد، لقب پایتخت گز ایران را به خود اختصاص داده است. و موضوع این بخش هم مرتبط با تولیدات این شیرینی ایرانی اصفهان گز بوده و می توان گفت از گذشته تا به امروز بهترین های تولید شده از انواع گز سنتی را روانه ی بازار های مصرفی کرده است. پس گز این شیرینی ایرانی با اینکه در سراسر بازار های کشور توزیع و پخش گردیده و در بین تمامی گروه های سنی پرطرفدار بوده است می توان اشاره ای کرد به بازار های جهانی که هر ساله بخش عمده و انبوهی از تولیدات این محصول روانه ی بارار های جهانی می گردند و امروزه وجود گز در اکثریت کشور های جهان به چشم می خورد مانند:
  • انواع گز لقمه ای مغزدار پسته بادام و مخلوط
  • انواع گز لقمه اردی مغزدار پسته بادام و مخلوط
  • انواع گز لقمه آردی مغزدار با طعم سنتی
  • انواع گز لقمه آردی مغزدار با طعم صنعتی
  • انواع گز لقمه ای مغزدار کادویی و فله ای

سوهان کنجدی

خب تمامی این انواع گز در اصفهان با نام های متفاوت از نام های تجاری برخوردار بوده اند و هر یک به نوعی در بازار های جهانی شهرت و محبوبیت خاصی را دریافت کرده اند. و اما تولیدات دیگر از شیرینی جات های اصفهان که معروف به پولکی نبات اصفهان بوده اند و البته نوع شیرینی های کرکی با برشتوک که همانند گز ان عطر و طعم خاص خود را دارد. اما علاوه بر تولیدات این دسته از شیرینی جات ها شاهد تولیدات نوع سوهان در اصفهان نیز هستیم و این سوهان اصفهان در چند مدل تهیه و تولید می گردد با اینکه سوهان قم در ایران و جهان مشهور ترین بوده اند اما نمونه ی ساده از سوهان تخت و حبه ای در بین برخی از واحد های تولیدی اصفهان نیز به چشم می خورد.

سوهان گزی اصفهان

مرکز خرید عمده سوغات اصفهان سوهان و گز

این بخش همانطور که گفته شده است یکی از بازار های اینترنتی گز در ایران و جهان بوده که دسترسی و خرید عمده را برای عمده خریداران در کشور مهیا ساخته است، در کمترین زمان و به طور مستقیم از واحد های تولیدی گز اصفهان هر انچه از تولیدات گز را تهیه و خریداری نمایند و قیمت های فروش براساس نوع انتخاب و تولیدات صورت گرفته کمی با نوسان قیمت همراه بوده اند. که تولیدات انواع سوهان اصفهان نیز به همین ترتیب بوده در نوع تولیدات سوهان نباتی و سوهان کره ای می توان تهیه نماید.

سوهان عسلی لقمه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید