مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید روز گز لقمه ۱۰% بادام ۲۰۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ایا تولید روز هر واحد تولیدی گز متغیر بوده است؟تولیدات به روز از گز لقمه ای 10% چه مدل هایی می باشد؟مرکز تولید انواع گز لقمه ای مغزدار+بی مغز بسته بندی 200 گرمی

تولید روز گز در پایتخت گز ایران اصفهان بلداجی که همراه با تولیدات اقسام گوناگون از این شیرینی مخصوص ایرانیان بوده است، پیشنهاد این بخش از تولیدات در ارتباط با مدل گز لقمه ای نوع مغزدار ۱۰% بادام بوده است که در نوع فله ای و بسته بندی چون بسته بندی به وزن های ۲۰۰ گرمی عرضه می شود.

ایا تولید روز هر واحد تولیدی گز متغیر بوده است؟

خب همانطور که بار ها در مورد این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی صحبت کردیم و از تولیدات مدل های متنوع این محصول معرفی کرده ایم، می دانیم که یکی از پرطرفدارترین ها و خوشمزه ترین های نوع شیرینی بوده به گونه ای که در بازار های جهانی نیز خوش درخشیده است و می توان گفت با درخواست های خرید متعدد و متنوعی همراه هستیم. این گز شیرینی مخصوص پایتخت گز ایران اصفهان که با اسامی گوناگونی از نام های تجاری ارائه می شود در مدل های سنتی اعم از گز لقمه ای با گز آردی تهیه و تولید می شود.

وجود این دو مدل گز تولیدی در هر واحد تولیدی به چشم می خورد، پس اصل تولیدات از گز در دو مدل برشی گز چون گز لقمه ای با گز آردی بوده است. و تنوعی که در تولیدات این دو محصول می توان دید و معرفی کرد، تولیدات در نوع گز مغزدار با گز بی مغز می باشد. هر یک از این گز های لقمه ای و آردی مغزدرا برای خود از درصد های متفاوت در نوع مغز های پسته ای و بادام تشکیل شده اند. درصد های بالا و پایین در نوع گز مغزدار بستگی به نوع تقاضای بازار مصرف کننده دارد که هر واحد تولیدی درصد های ویژه و خاصی را ارائه می نمایند من جمله گز های مغزدار ۱۰%، ۲۰%، ۳۰%، ۴۰% الی درصد های دیگر.

پس متغیر بودن تولیدات روز هر واحد تولیدی را می توان براساس نوع درخواست ها و سفارشات به ثبت رسیده از سمت خریداران معرفی کرد و همین طور مجوزه های دریافتی از درصد های مختلف برای تولید گز مغزدار. هر واحد تولیدی این تولیدات خود را در نوع گز های بسته بندی شده تا نوع گز فله ای ارائه می دهد. که مدل های بسته بندی گز با وبژگی خاصی چون وزن های متفاوت ارائه می شود. عمده وزن های بسته بندی گز در بازار را می توان نوع گز بسته بندی ۲۰۰ گرمی، ۴۵۰ گرمی، ۱۰۰ گرمی و … نام برد.

تولیدات به روز از گز لقمه ای ۱۰% چه مدل هایی می باشد؟

خب تولیدات بخشی از یک واحد تولیدی گز را می توان از نوع مغزدار معرفی کرد که ما در این بخش به معرفی تولیدات گز مغزدار ۱۰% اشاره می کنیم و انچه از تولیدات به روز گز لقمه ای ۱۰% می توان نام برد و معرفی کرد برگرفته از تولیدات گز ۱۰% لقمه ای با گز آردی می باشد که باز وجود این گز ۱۰% در مدل های گز ۱۰% پسته ای، گز ۱۰% بادام با گز ۱۰% مخلوط می باشد. و حال هر یک از این سه مورد باز در طعم های ترنجبینی، بیدمشکی، نارگیلی نیز تهیه می شود که شامل بسته بندی های کادویی با فله ای در نوع پک های یک کیلوگرمی و نیم کیلویی نیز عرضه می گردد که براساس تقاضا و نیاز بازار توزیع می گردد.

مرکز تولید انواع گز لقمه ای مغزدار+بی مغز بسته بندی ۲۰۰ گرمی

همانطور که اشاره شد پایتخت گز ایران اصفهان در خود واحد های تولید کننده ی گز بسیاری را دارا بوده که با اسامی خاصی از نام های تجاری تولیدات خود را ارائه می دهند. که این بخش یکی از مرکز های تولید و فروش عمده به طور مستقیم از بخش تولیدی گز در کشور به صورت انلاین بوده تا دسترسی و خریدی اسان را برای عمده خریداران فراهم سازد، پس می توانید برای تهیه و خرید عمده ی این گز لقمه ای ۱۰% بادام در بسته بندی های ۲۰۰ گرمی تا نوع فله ای یک کیلوگرمی با نیم کیلویی در طعم های نام برده با کیفیت اعلا از تولیدات به روز و تازه ی گز بهره مند گردید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید