مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع گز لقمه آردی مخلوط ۲۰% بسته بندی/کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گز لقمه ای/اردی معزدار تولید شده در واحد های تولیدیخصوصیت تولیدی گز مخلوط 20% موجود در بازارفروش انواع گز لقمه/آردی مخلوط 20%+فله/بسته بندی

انواع گز بسته بندی و کیلویی برگرفته از تولیدات گز لقمه ای و آردی می باشد که هر کدام صورت های مختلفی از تولیدات را به خود اختصاص می دهند، من جمله تولیدات گز مخلوط لقمه آردی ۲۰% که با قیمت مناسب به فروش می رسد.

انواع گز لقمه ای/اردی معزدار تولید شده در واحد های تولیدی

از انواع گز های تولید شده می توان به دو گروه تولیدی گز معزدار با گز بی مغز تقسیم بندی کرد که وجود هر یک به چند بخش تولیدی تقسیم بندی می شود. تولیدات از نوع گز بی مغز را می توان به وجود تولیدات گز های لقمه ای سفید با گز لقمه ای روکشدار سوهانی اشاره کرد که مدل های تولیدی از گز های مغزدار هم شامل گز های پسته ای، گز مخلوط با گز بادام بوده اند، و البته وجود این سه گروه تولیدی از گز های مغزدار برای خود به چند بخش تقسیم بندی می شوند از جنبه های مختلف در تولید و بسته بندی.

پس به این ترتیب این انواع گز لقمه ای و آردی مغزدار تولید شده در هر واحد تولیدی به این ترتیب تفکیک می شوند که در درجه ی نخست از درصد های بالا و پایین مغز ها تشکیل شده است همراه با ان در ترکیب یکی از طعم های انگبین های گیاهی برای خوش عطر و طعم کردن گز به کار می رود، علاوه بر این چند مورد اشاره شده می توان گفت که از نظر نوع بسته بندی باز در چند طرح و مدل بوده اند.

می پردازیم در ادامه به معرفی درصد های تولیدی از گز های مغزدار که در هر واحد تولیدی متفاوت می باشد، به این ترتیب که هر درصد تولیدی براساس نوع صنف های تولیدی چون سنتی و صنعتی در نظر گرفته می شود براین اساس تولیدات سنتی گز با درصد هایی چون ۱۰%، ۱۸%، ۲۸% و ۴۲ درصد همراه بوده اند و نوع صنعتی درصد هایی همچون گز ۱۰%، ۲۰%، ۳۰%، ۳۲%، ۲۵% و … را شامل می باشند.

خصوصیت تولیدی گز مخلوط ۲۰% موجود در بازار

خب همانطور که در بخش قبل توضیحاتی راجع به تولیدات این محصول ارائه دادیم دیدم که درصد های تولیدی از گز متغیر بوده اند و یکی از درصدهای تولیدی مربوط به تولیدات گز ۲۰% می باشد که این نوع گز از تولیدات گز لقمه ای با گز آردی همراه بوده در نوع گز پسته ای، مخلوط و بادام، و گز مخلوط ۲۰% لقمه ای و آردی تولید شده از ویژگی هایی که می توان نام برد و معرفی کرد در نوع تولیدات فله ای با بسته بندی کادویی بوده اند و طعم های تولیدی نیز شامل طعم بیدمشکی، ترنجبینی، انگبینی هستند.

فروش انواع گز لقمه/آردی مخلوط ۲۰%+فله/بسته بندی

فروش انواع گز لقمه ای و آردی این بخش از درصد های متفاوتی تشکیل شده که در نوع تولیدات فله ای و بسته بندی شده ارائه می گردد و براساس نوع بسته بندی کمی با اختلاف قیمت ها همراه بوده اند که براساس یک خرید مستقیم از بخش تولیدی می توان گفت که با نرخ قیمت های مناسبی روبه رو هستید همراه با تولیدات به روز و تازه ی گز بهره مند می گردید که مناسب بازار های فروش داخلی با بازار های فروش صادراتی هستند.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید