مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده گز آردی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی عمده گز آردی تولید بازار ایرانعمده پخش گز آردی اصل مغزدارپرفروش ترین مدل گز آردی تولیدی چیست؟فروش عمده و مستقیم گز آردی از کارخانه

پخش گز آردی عمده در بازار تولیدی گز ایران متنوع تهیه تولید و توزیع می گردد. این پخش صورت گرفته از تولیدات گز آردی همچون گزهای لقمه ای در تنوعی از طعم ها با مغزها می باشد که پخش عمده از تازه ترین گز آردی با قیمت مناسب به فروش می رسد.

پخش گز آردی

معرفی عمده گز آردی تولید بازار ایران

عمده تولیداتی که از شیرینی سنتی و اصیل ایرانی توسط هر واحد تولیدی صورت می گیرد مدل گزهای لقمه ای با آردی بوده اند که البته نوع گزهای سکه ای بخشی دیگر از خط تولید بشمار می رود. اما موضوع این بخش مربوط به عمده گز آردی تولید شده در بازار ایران می باشد گرچه پرطرفدارترین نوع گز ایرانی گز لقمه ای بوده است.

پخش گز آردی

عمده گز آردی تولید شده در بازار ایران در اشکال هندسی چون دایره ای با مربع شکل تهیه و برش داده می شود که البته با نام خاص دیگری نیز معرفی می شوند چون گز آردی گلریز با گز آردی گلدرشت که این دو مدل گز آردی تنوع حاصله در تولید را از مواردی که در ادامه معرفی می کنیم برگرفته اند.

  1. نوع مغز پسته، بادام یا مخلوط
  2. درصد مغز گز آردی ۱۰% تا ۴۲%
  3. طعم گز آردی صنعتی تا سنتی
  4. فله ای یا جعبه ای بودن گز
  5. درجه ی کیفی تولید گز
  6. و … .

پخش گز آردی

عمده پخش گز آردی اصل مغزدار

عمده تولیدات گز آردی در مجموع بصورت مغزدار تهیه می گردد چون تولید گز آردی بصورت بدون مغز باعث سفت شدن گز می گردد. و همانطور که گفته شد گز آردی مغزدار هم از پایین ترین درصد تا بالاترین درصد مغز همراه است.

پخش گز آردی

اما عمده پخش گز آردی بازار می تواند وجودی از تولیدات هر یک از مغزهای پسته بادام و یا مخلوط بوده باشد و در تک تک بازارهای فروش یکی از نمونه های نام برده موجود بوده است. گرچه طعم گز براساس ذائقه با سلیقه های مختلف افراد انتخاب می گردد اما انچه باعث یک پخش عمده از یک محصول تولیدی گز می گردد توجه به درصد مغز می باشد بنابراین پخش عمده گز آردی براساس درصد مغز در بازار به این ترتیب می باشد.

  • گز آردی مغزدار_ بادام ۱۰%
  • گز آردی مغزدار_ مخلوط ۱۰%
  • گز آردی مغزدار_ مخلوط ۲۰%
  • گز آردی مغزدار_ مخلوط ۳۰%
  • گز آردی مغزدار_ پسته ۱۰%
  • گز آردی مغزدار _ پسته ۱۸%
  • گز آردی مغزدار_ پسته ۲۸%

پخش گز آردی

پرفروش ترین مدل گز آردی تولیدی چیست؟

پخش عمده ای که از گزها توسط این مرکز صورت می گیرد شامل انواع تولیدات گوناگون از گزها لقمه ای تا آردی بوده است. و اما پخش عمده از نوع گزهای آردی با اینکه شامل نمونه های گوناگونی از بسته بندی گزهای آردی می باشد ولی می توان دید و گفت که پرفروش ترین مدل از گزهای آردی مربوط به نمونه گزهای آردی فله ای با مغزهای پسته ای و مخلوط بوده است که البته در بازار امروزی سفارشات پخش برپایه ی تولیدات گز آردی مغز بادام می باشد. پس هر انچه از انواع گزهای آردی فله ای را می توانید در این بخش را تهیه و خریداری نماید.

پخش گز آردی

فروش عمده و مستقیم گز آردی از کارخانه

پس به این ترتیب در این بخش فروش عمده و مستقیم از کارخانه انواع گز آردی پخش بازارهای مختلف کشور می گردد که البته بخشی از این تولید گز آردی را نیز می توان در بازارهای صادراتی دید که به ندرت صادر می گردد در اصل پخش عمده گز صادراتی نیز مربوط به گزهای لقمه ای می گردد. بنابراین پخش عمده گز آردی مستقیم از کارخانه را می توانید با قیمت های مناسب از نوع فله ای تا بسته بندی های لوکس فانتزی نیز تهیه نماید.

پخش گز آردی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید