مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید گز پسته زعفرانی ۳۲% ترمه

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات گز مغز پسته زعفرانیخرید گز با طعم زعفران 32% با قیمت مناسب

گز پسته 32%

گز پسته ۳۲% زعفرانی که از نوع مدل بسته بندی های متفاوتی همراه بوده است در این بخش از مرکز فروش گز ایرانی نوع گز بسته بندی ترمه با قیمت خرید عمده درب کارخانه ای در سراسر بازار کشور توزیع و پخش می گردد.

معرفی تولیدات گز مغز پسته زعفرانی

از جمله تولیدات صورت گرفته ی مدل گز مغزدار نمونه های گز مغزدار پسته با بادام و مخلوط این دو مغز در بازار عرضه شده است. خب حال هر یک از این انواع مغزها چون گز پسته بادام و مخلوط همراه با درصد مغزهایی همراه بوده که دربرگیرنده ی یکی از طعم های اصیل و سنتی انگبین های گیاهی و همراه با طعم های صنعتی نیز بوده اند. پرفروش ترین مدل گز مغزدار مربوط به تولیدات گز مغزدار پسته ای بوده که از پایین ترین درصد مغز تا بالاترین درصد درخواست خرید را دارا بوده است بعد از گزهای پسته ای نوع گز مخلوط پرفروش ترین در بازار گز رقم خورده است و در پایان می توان به گز بادامی اشاره کرد. این گز مغز بادام نیز دوستدارن و طرفداران مخصوص به خود را دارد. 

گز پسته 32%

یکی از مدل گزهای سنتی با مغز پسته که عطر و طعم خاص خود را دارد و می توان گفت طرفداران بی شماری را نیز این مدل گز دارا بوده گز پسته زعفرانی می باشد از جمله گروه طعم های سنتی بشمار می رود و در بین اکثریت واحدهای تولیدی این گز پسته زعفرانی تهیه تولید و عرضه می شود. انچه از تولیدات این محصول یعنی گز زعفرانی پسته در بازار عرضه گردیده است عبارتنداز:

  • گز زعفرانی پسته ۳۲%
  • گز زعفرانی پسته ۴۲%
  • گز زعفرانی پسته ۲۸%
  • گز زعفرانی پسته ۱۸%
  • گز زعفرانی پسته فله ای
  • گز زعفرانی پسته پاکتی
  • گز زعفرانی پسته کادویی

همواره تمامی انواع معرفی شده از تولیدات گز زعفرانی با مغز پسته در بازار فروش دارای خریداران مخصوص به خود بوده که در چه مدلی از تولیدات صورت گرفته تهیه گردد البته براساس نوع درجه ی کیفی در تولیدات باز می توان این تفاوت در نرخ قیمت های فروش گز را نیز احساس کرد که همراه با نام های تجاری مختلف از برندهای تولید کننده ی متعدد گز بخش اصفهان بلداجی بوده اند.

گز پسته 32%

خرید گز با طعم زعفران ۳۲% با قیمت مناسب

خب همانطور که گفته شد بخشی از تولیدات گز در نوع بسته بندی کادویی عرضه شده است و عرضه ی صورت گرفته از گز پسته ۳۲% زعفرانی این مجموعه نیز در ارتباط با تولیدات نوع گز کادویی زعفرانی از بسته بندی های ترمه می باشد که البته نمونه های دیگر از بسته بندی های کادویی چون طرح رویال نیز یکی دیگر از مدل های ارائه شده می باشد که باز براساس نوع مدل جعبه می توان دید که دارای نرخ قیمت فروش متفاوتی هستند که عمده در این بخش مستقیم از درب کارخانه عرضه می گردد.

گز پسته 32%

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید