مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت بهترین گز آردی بلداجی اصلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نگاهی بر پیشینه گز بلداجی خرید گز آردی 42 درصد مغز پسته بلداجی

قیمت بهترین گز آردی بلداجی اصلی در تمام نقاط کشور یکسان نبوده و عواملی متعددی در افزایش آن دخیل هستند. در این مقاله ضمن معرفی برند گز بلداجی، بهترین شیوه خرید عمده محصولات این تولیدی با قیمت ارزان و رقابتی را بررسی خواهیم نمود.

قیمت بهترین گز آردی بلداجی اصلی

نگاهی بر پیشینه گز بلداجی

نگاهی بر پیشینه گز بلداجی گز بلداجی اصلی به عنوان برندی جهانی اولین بار توسط فردی بنام احمد طهماسبی، در اواسط دهه پنجاه خورشیدی آغاز به فعالیت نمود. علت نامگذاری آن نیز محل تولید این شخص یعنی شهر بلداجی واقع در استان چهار و محال بختیاری است.
گز معمولی و ساده اولین تولید این برند به شمار می آید تا اینکه بعد از گذشت حدود چهل سال و اندی، امروزه بیش از ۳۰ نوع مختلف از این محصول با تنوع بسیار بالایی از نظر طعم، شکل ظاهری و نوع ببسته بندی روانه بازار مصرف می شوند.
یکی از پرطرفدارترین انواع محصولات بلداجی، گز آردی است. این نوع گز با برند بلداجی در چهار نوع مختلف تولید می شود که عبارتند از:

  • گز آردی ۲۸ درصد مغز پسته
  • گز آردی ۲۸ درصد پسته و بادام
  • گز آردی با ۳۸ درصد مغز پسته
  • گز آردی با ۴۲ درصد مغز پسته

گلاب، سفید تخم مرغ، شیر خشت، عسل طبیعی، شربت گلوکز، آب، ترنجبین و مغز پسته و بادام ترکیبات اصلی این نوع گزها را تشکیل می دهند. بسته بندی هر ۴ نمونه به صورت کارتنی و کادویی قابل تهیه است. بهترین روش برای تشخیص اصل بودن گز بلداجی، توجه به برند این شرکت و پسوند اصلی است که بعد از نام بلداجی بر روی تمام محصولات حک می شود.

خرید گز آردی ۴۲ درصد مغز پسته بلداجی

خرید گز آردی 42 درصد مغز پسته بلداجی در بالا به ترکیبات تولیدی انواع گز آردی بلداجی اشاره شد. وزن خالص رقم ۴۲ درصد مغز پسته آن ۴۰۰ گرم است که در خریدهای عمده به صورت بسته بندی کارتنی که حاوی ۲۰ عدد بسته گز است برای خریداران ارسال می شود.
توجه کنید که قیمت خرید گز آردی بلداجی همانطور که مشخص است نسبت به درصد و میزان مغزیجات موجود در آن متفاوت می باشد. گز آردی ۴۲ درصد محصولی با قیمت متوسط به شمار می آید که انتخاب مناسبی برای مصارف خانگی و همچنین هدیه دادن برای مهمانی های دوستانه است.
البته علاوه بر مواد اولیه تولیدی، نوسانات بازار مانند میزان تقاضا و همچنین چگونگی خرید و سفارش عمده انواع گز در کنار هزینه های تولیدی می توانند در افزایش قیمت ها موثر باشند.
طی سالهای اخیر، سفارش و خرید اینترنتی گز آردی اصفهان یکی از بهترین راهکارها برای کاهش هزینه ها و اطمینان از کیفیت محصولات به شمار می رود. امکان ارتباط با نماینده فروش آنلاین و سفارش عمده انواع گز برای عرضه به بازارهای داخلی و جهانی از جمله مزیت های آن به شمار می آیند.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید