مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه عرضه عمده گز پشمکی حاج عبدالله

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گز تولید در بازار ایرانگز پشمکی چست؟تولیدات گز پشمکی حاج عبداللهفروشگاه عرضه محصولات حاج عبدالله
فروش گز پشمک

فروشگاه عرضه عمده گز این مجموعه که فروشی همراه با ارائه و پیشنهادات گوناگون از گز های اصفهان با بلداجی بوده است این بار در این فروشگاه گز عرضه ی محصولات حاج عبدالله از نوع گز پشمکی توزیع و پخش می گردد.

 فروشگاه عرضه گز

انواع گز تولید در بازار ایران

انواع گز در بازار ایران تولیداتی متنوع از سه مدل گز معرفی شده عرضه گردیده است و هر یک از این سه مدل گز نام برده شده برای خود در طعم و مزه های مختلف از بین برندهای تولید کننده ی متفاوتی ارائه گردیده است که هر بخشی از بازار فروش گز طرفدار برندهای متفاوتی از گزها بوده اند. تولید کنندگان اصلی گز ایران را که اصفهان با بلداجی دربرگرفته اند در بین برخی از برندهای معروف می توان شاهد تولید گز از ترکیب دیگر محصولات دید. مانند:

  1. گز پشمکی
  2. گز بستنی
  3. گز قهوه
  4. گز رژیمی
  5. گز شکلاتی
  6. گز سوهانی

فروشگاه عرضه گز

گز پشمکی چست؟

گز پشمکی همانطور که از نام ان پیداست محصولی جدید از تولیدات تنقلات شیرین تبریز چون پشمک بوده است. این پشمک در ترکیب شدن با مایه ی گز به صورت لقمه ای همراه با روکش های شکلاتی سفید رنگ و مغزهای پسته ای به صورت دوسر پرس و دوسر پیچ بسته بندی شده در طرح های زیبا و یا نوع فله ای عرضه گردیده است.

[toggle title=”پشمک حاج عبدالله” state=”open”]شرکت بستنی اطمینان آذرگل که تولید کننده انواع بستنی با نام تجاری ( آدلین ) و نیز محصول پشمک با نام تجاری ( حاج عبداله ) می باشد. فروش پشمک از حالت فله ای به بسته بندی مدرن و اتیکت زنی برای اولین بار توسط این شرکت جا افتاده است .[/toggle]

فروشگاه عرضه گز

تولیدات گز پشمکی حاج عبدالله

خب یکی از نمونه های جدید تولیدی گز وجود این گز پشمکی ها بوده است که تولید کننده ی ان در بازار ایران محصولات تولیدی پشمک حاج عبدالله بوده است که البته امروزه می توان این تهیه و تولید گز پشمکی را نیز در بین اکثریت برندهای تولید کننده ی پشمک مشاهده کرد. که حال این تولیدات گز پشمکی حاج عبدالله از نوع مغز پسته ای با روکش های شکلاتی سفید همراه بوده اند.

فروش گز پشمک

فروشگاه عرضه محصولات حاج عبدالله

در این فروشگاه اینترنتی عرضه ی گز اصفهان بلداجی می توانید علاوه بر تهیه ی گز پشمکی حاج عبدالله دیگر محصولات تولیدی این برند معروف از انواع و اقسام گوناگون پشمک های ان را نیز تهیه و خریداری نماید. در اصل می توان این مرکز را یک نمایندگی فروش آنلاین عمده از بهترین شیرینی های سنتی ایرانی گز و بهترین سوغات تبریز چون پشمک نام برد که در سرتاسر بازار ایران و جهان توزیع پخش می گرداند.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید