مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات گز نوقا گردویی پسته به پاکستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی محصولات صادراتی گز تبریزمرکز خرید انواع گز مغزدار نوقا تبریز
صادرات گز ایران

صادرات گز ایران

صادرات گز ایران به کشورهای مختلف جهانی صورت می گیرد که این صادرات نیز همراه با عرضه ی تولیدات متنوع از انواع و اقسام گوناگون گزها بوده است که در این بخش صادرات گز نوقا تبریز از مدل گزهای پسته ای و گردویی پیشنهاد می گردد.

معرفی محصولات صادراتی گز تبریز

خب در ایران می توان به وجود انواع گوناگونی از تنقلات شیرین اشاره کرد که وجود هر یک از این انواع تنقلات مربوط به نقاط مختلف از کشور بوده که سوغات ان منطقه به شمار می رود. به عنوان مثال یکی از شیرینی های اصیل و سنتی ایرانی گز بوده که اصفهان و بلداجی قطب تولیدی گز کشور بوده اند و در خود مجموعه های بزرگی از واحد های تولیدی گز را جای داده است که هر یک تولیدات از مدل گز های لقمه ای با آردی را عرضه ی بازار مصرف نموده اند. من جمله برندهای معروف از گز اصفهان که به نوعی قدمتی چندین ساله در امر تولید گز را دارا هستند عبارتنداز:

  1. گز کرمانی اصفهان
  2. گز معراج اصفهان
  3. گز دردشتی اصفهان
  4. گز آنتیک اصفهان

گز تبریز

و … . و اما می پردازیم به نوعی دیگر از تولیدات گز کشور که به گز تبریز معروف هستند گرچه از نوع تولیدات اصیل گز ایرانی متفاوت تر بوده اند اما گز تبریز نیز طرفداران مخصوص به خود را دارد. و معرفی صورت گرفته از گز تبریز، گز نوقا بوده که این گز باز در چند مدل تهیه و تولید می شود. گز تبریز و یا همان گز نوقا با اینکه در نوع مغزدار تهیه می شود صورت هایی از تولیدات گز بی مغز را نیز دارا بوده است. و یکی دیگر از خصوصیت های این گز تبریز این بوده هم در نوع فله ای و هم گز کادویی تهیه می شود. پس به این ترتیب دسته بندی تولیدات این گز تبریز را می توان این گونه معرفی کرد:

  • گز نوقا پسته ای
  • گز نوقا گردویی
  • گز نوقا آجیلی
  • گز نوقا دو رنگ زعفرانی
  • گز نوقا دو رنگ کاکائویی

می دانیم که تبریز منبع کارخانجات تولیدی انبوه بسیار بزرگی از انواع تنقلات شیرین بوده است پس علاوه بر تولیدات گز تبریز مجموعه های متنوعی از شیرینی جات های مخصوص این منطقه نیز تهیه می گردد که باز علاوه بر بازارهای داخلی بازارهای صادراتی به کشورهای مختلف جهانی را نیز دیده ایم که پوشش داده اند بنابراین براساس وجود بازارهای پخش و فروش مختلف صادراتی انتخاب های گوناگونی می گردد.

صادرات گز ایران

مرکز خرید انواع گز مغزدار نوقا تبریز

به این ترتیب می توانید برای سفارشات خرید عمده ی خود از گز صادراتی تبریز می توانید در این مرکز با ما در تماس بوده تا بنابر نوع تقاضای بازار خرید خود پیشنهاداتی از تولیدات متنوع صورت گرفته را ارائه دهیم که بنابر نوع تولید می توان گفت با نرخ قیمت های متفاوتی همراه هستند اما بصورت عمده و درب کارخانه با نازلترین نرخ قیمت فروش عرضه می گردند.

صادرات گز ایران

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید