مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع گز پسته آردی و لقمه

گز

یک خرید خوب از انواع گز های پسته ی لقمه و آردی در ایران و به قیمت مناسب بازار گز ایران می باشد که اماده ی عرضه ی انواع ان در هر شهری از ایران می باشد.
گز محصولی تولیدی در اصفهان و بلداجی می باشد که انواع گز های لقمه و آردی پسته را با طعم و مز های متفاوتی از عصاره مانند انگبینی، زعفرانی، شیرخشتی تولید می نمایند.

پسته
پسته از مغز ها ی خوراکی بسیار خوشمزه در بین مردم ایران می باشد پسته هم در آجیل ، غذاها، نوشیدنی و دسرها کاربرد فراوان دارد. پسته در اغلب شهر ستان های مانند: رفسنجان، سیرجان، انار، دامغان و … تولید می گردد و می توان رفسنجان را از مرکز های اصلی تولید ان در ایران نام برد.
پسته دارای خواصی می باشد که از خواص ان می توان گفت سرشار از آهن، پتاسیم و فسفر همراه است علاوه بر خواص ان می توان گفت که مضراتی هم دارا می باشد که باید توجه داشت افرادی که مبتلا به نارسایی کبد هستند، مبتلایان به نقرس ، دیابت و ناراحتی های کلیه باید از خوردن پسته خودداری کنند.

گز آردی، لقمه
هر دوی این نمونه گز های آردی و لقمه را تولید کنندگان بر اساس مواد و ترکیبات یکسان با درصد های متفاوتی از مواد که استفاده می کنند تولید می نمایند و در نهایت بعد از تهیه مواد ان با برشی خاص به گز های لقمه و آردی انها را بسته بندی می کنند که البته گز های ردی را با قرار دادن در بین آرد های مخصوص گز باعث می شوند تا گز را تا زمان مصرف حالت تازگی خود را حفظ نماید.
با گذر در بازار گز ایران علاوه بر آشنایی با انواع گز های تولیدی در اصفهان و بلداجی به همراه خواص، مواد و ترکیبات مورد نیاز برای تهیه گز می توانید هم یک خرید خوب و عالی از انواع گز در هر شهری از ایران را داشته باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید