مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم انواع گز سکه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گز بخش تولید در قطب گز ایرانتولیدات گز سکه ای چگونه اند؟ایا بازار فروش گز سکه ای چون گز لقمه ای است؟مرکز خرید اینترنتی مستقیم گز سکه ای عمده
گز سکه ای

گز سکه ای نمونه ای از برش های گزی بوده است که بصورت مغز پسته ای بادامی با مخلوط این دو مغز از درصد های متفاوت قابل تهیه بوده است که در این مرکز می توانید یک خرید مستقیم از انواع گز سکه ای را داشته باشید.

گز سکه ای

انواع گز بخش تولید در قطب گز ایران

انواع گزی که در هر واحد تولیدی تولید و عرضه ی بازار فروش می گردد مدل های گوناگونی از برش های گزی بوده است که توسط هر بخش تولیدی تهیه می شود. حال با ویژگی های متفاوت در تولید این خصوصیت های متفاوت در تولید گز می تواند از جنبه های مختلفی دسته بندی شده باشد اعم از:

  1. درجه ی کیفی تولید گز
  2. نوع مغز مصرفی
  3. طعم لحاظ شده برای گز
  4. نوع و مدل بسته بندی
  5. و …

گز سکه ای گز سکه ای

پس این امر منجر به وجود انواع گوناگون گزها در بازار می گردد. بنابراین دسته بندی و معرفی تولیدات انواع گز در بخش تولیدی قطب های گز ایران را می توان به این ترتیب معرفی کرد که عبارتنداز:

  • گز سکه ای
  • گز لقمه ای
  • گز آردی
  • گز فله کادویی
  • گز مغزدار بی مغز
  • گز طعم دار سنتی صنتعی

گز سکه ای

تولیدات گز سکه ای چگونه اند؟

با اینکه نمونه ی پرطرفدار و پرفروش از گزها را نوع گزهای لقمه ای تشکیل می دهند موضوع را ادامه می دهیم با تولیدات نوع گزهای سکه ای. گز سکه ای که برش خورده چون مدل سکه است از هر لحاظی در تولید همانند سایر انواع گزها در نمونه های متفاوتی از درصد مغزها با طعم ها عرضه شده اند.

گز سکه ای

و در نوع سفارشات مخصوص بصورت های فله ای تهیه می گردد. نوع کادویی این گزهای سکه ای مدل های گوناگون از وزن های متفاوت بسته بندی را شامل می باشند که تولید این مدل گز در بین تمامی واحد های تولیدی نیز به چشم دیده نمی شود. درصد های متداول از تولیدات گز سکه در بازار نیز به این ترتیب بوده اند.

  • گز سکه ای_ پسته بادام ۱۸ درصد
  • گز سکه ای_ پسته بادام ۲۸ درصد
  • گز سکه ای_ پسته بادام ۳۲ درصد

گز سکه ای

ایا بازار فروش گز سکه ای چون گز لقمه ای است؟

همانطور که در بخش قبل نیز اشاره کردیم، بازار فروش برای گزهای لقمه ای پرطرفدار و پرفروش بوده اما بازار فروش گز سکه ای را می توان بازار فروش خاصی معرفی کرد در اصل در بخش های خاص از مراکز فروش عرضه می شود که مشتریان خاص خود را نیز دارد.

گز سکه ای

مرکز خرید اینترنتی مستقیم گز سکه ای عمده

جهت خرید مستقیم انواع گز سکه ای و دیگر تولیدات صورت گرفته از انواع گزها من جمله متنوع ترین تولیدات گزهای لقمه ای با آردی در مدل های گوناگون را می توانید در این بخش درخواست دهید که کلیه ی سفارشات همانطور که گفته شده است بصورت مستقیم از بخش تولیدی با بهترین کیفیت همچنین همراه با تولیدات تازه و به روز را خریداری می نماید.

گز سکه ای

از لحاظ قیمت فروش نیز می توان گفت که تا حدودی با تولیدات گزهای لقمه ای در یک سطح هستند اما بنابر اینکه از نوع مغزهای پسته ای و بادامی بوده اند منجر به این تفاوت در قیمت فروش می گردد.

گز سکه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید